Parisuhde josta puuttuu toisen kunnioitus ja arvostus
Mikä neuvoksi. kumpikaan ei halua erota, mutta kumpikaan ei arvosta toista. toinen lasten kanssa kotona ilman kavereita ja toinen töissä. Aina väitellään ja tapellaan tai sit on aika hiljaista..
mikä neuvoksi? mitä meidän pitäisi tehdä?
Kommentit (4)
toinen puhuu ja toinen kuuntelee.. kuuntelija sitten kimmastuu ja suuttuu ja syyttää itseään ja sanoo ettei sinussa mitään vikaa vaan kaikki hänessä ( siis syyttää toista ivallisesti). kunpa voisikin puhua että kumpikin ymmärtää. perheneuvolaakin käytetty vuosi sitten.
tätä on jatkunut jo neljä vuotta ja kaikki alkoi sitten siitä kun mies petti. minä olen jäänyt aivan paitsi huomiotta ja hellyyttä koko suhteemme ajan pettämisen jälkeen.
mies ei kertakaikkiian halua huomioida ja muistaa..
siihen haluaisin vastausta että miten saa toisen huomioimaan ja näyttämään tunteensa. lähinnä siitä on kysymys.
olen kuulemma hyvä ihminen, mutta miksi toinen nainen oli parempi ja miksei omaa akkaa voi muistaa mitenkään?
elämä vaan potkii päähän
näin se vaan on.Tiedän,että vaikka koittais kuinka sopia, niin aina siitä jauhettaisiin..aina jonkun riidan yhteydessä.Pettäminen on vaan niin sikamaista.Jotain parisuhde terapiaa kyllä tarvitsette,jos aijotte yhä yhdessä jatkaa..
Pettämisestä ja jättämisestä kaikki alkoi....kunnioitusta ei puolin eikä toisin...kai fiksu jättäisi tämän pään seinään hakkaamisen jo tähän. On vaan niin vaikea luovuttaa kun niitä hyviäkin hetkiä on.... Haluaisin jatkaa mutta tämä tappaa henkisesti.
Neuvoton olen ja väsynyt....
ei tästä paljon valitettavasti apua ollut sinulle mutta et ole ainoa...
Teijän pitää istua pöydän ääreen ja puhua asiasta, vaikka aina se ei ole helppoa...