Nainen, joka valittaa aina somessa miehestään
Ystävänpäivät, syntymäpäivät, joulut ym. Aina sama virsi, kuinka mies ei taaskaan muistanut/ostanut lahjaa ja marttyyrina joutuu ostamaan itse itselleen lahjoja. Korostaa myös aina sitä, kuinka hän kyllä tekee ja muistaa miestään, muttei hän saa mitään... Miksi sitten on tuollaisen miehen kanssa? Miksi pitää someen ulvoa, ulvois sille miehelleen... Muutenkin on olevinaan joku prinsessa.
Kommentit (6)
Kyllä, sika pitää jättää. Huomioiviakin miehiä löytyy. Itse olen pahimmillaan törmännyt mieheen, joka huomioi _muita_ naisia, mutta unhoti minut - kaikkina merkkipäivinä. Ja jos tästä pahastui, oli ”huono itsetunto”. Mutta tämä ihminen olikin sadistinen narsisti, ei ihminen lainkaan.
Tuollainen huomionhaku on säälittävää. Muutenkin törkeää moittia kumppaniaan jossain somessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sika pitää jättää. Huomioiviakin miehiä löytyy. Itse olen pahimmillaan törmännyt mieheen, joka huomioi _muita_ naisia, mutta unhoti minut - kaikkina merkkipäivinä. Ja jos tästä pahastui, oli ”huono itsetunto”. Mutta tämä ihminen olikin sadistinen narsisti, ei ihminen lainkaan.
Joo, en kieltänytkään miehen k*sipäisyyttä, mutta miksi se asia pitää tuoda someen kaikkien tietoon, että mies on ihan m*lkku, mutta silti sen kanssa ollaan yhdessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en kieltänytkään miehen k*sipäisyyttä, mutta miksi se asia pitää tuoda someen kaikkien tietoon, että mies on ihan m*lkku, mutta silti sen kanssa ollaan yhdessä. Ap
Etkä muutkin tietää varoa kuvotusta?
No voisihan se mies vähän ryhdistäytyä. Aika välinpitämätöntä ja itsekästä toimintaa mieheltä.