Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaivataan naisilta

Vierailija
13.02.2019 |

Tyttöystäväni ja minun välit ovat heikenneet jo lähes vuoden ajan. Ymmärrän että täytyy erota mutta en halua kuitenkaan loukata häntä. Suurin ongelma on se että olen ihastunut hänen siskoonsa ja olemme jo pariin kertaan tavanneetkin ihan vain kahdestaan.
Miten olisi viisainta edetä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
2/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kolmen kimppaa. Voit vertailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan suoraan ottaa puheeksi se, että nyt pitää erota. Jos hän ei ole samaa mieltä, vaan haluaisi jatkaa, se, mitä sanot, loukkaa häntä joka tapauksessa. Ei siksi, että se olisi tarkoituksesi, vaan siksi, että se tuntuu hänestä niin pahalta. Toisen mahdollinen paha mieli ei ole kuitenkaan syy jatkaa seurustelua. Paha olo menee ajan kanssa ohi.

Vierailija
4/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni ja minun välit ovat heikenneet jo lähes vuoden ajan. Ymmärrän että täytyy erota mutta en halua kuitenkaan loukata häntä. Suurin ongelma on se että olen ihastunut hänen siskoonsa ja olemme jo pariin kertaan tavanneetkin ihan vain kahdestaan.

Miten olisi viisainta edetä?

Kerro hänelle nämä asiat rehellisesti. Näin toivoisin, että minulle tehtäisiin, jos olisin samassa asemassa kuin tyttöystäväsi.

T. Nainen

Vierailija
5/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niinkuin asia on, helpompi ja parempi molemmille.

Vierailija
6/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo että hän käytännössä voi kokea niin että tulee jätetyksi siskonsa takia? Ero tulisi luultavasti muutenkin mutta nyt tulee tavallaan vaihdetuksi lennosta.

Vierailija
7/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tuo että hän käytännössä voi kokea niin että tulee jätetyksi siskonsa takia? Ero tulisi luultavasti muutenkin mutta nyt tulee tavallaan vaihdetuksi lennosta.

Menettää (rakastamansa) miehen ja saa elinikäiset arvet ja välirikon siskoonsa, joka yhdessä hetkessä muuttuu läheisestä tuesta ja turvasta raukkamaiseksi petturiksi. Mitäs luulet, miten siinä käy? Eikö siskoilla ole läheisiä välejä? Miten tuo tapailemasi sisko, johon siis olet vaihtamassa, asian ajattelee? Että siskojen välit säilyvät ja seuraavissa synttäreissä kippistelette onnesta hymyillen toinen toisillenne, ilman kaunaa ja katkeruutta?

Hyi. Onneksi minulla ei ole siskoa, niin ei pääse ikinä käymään noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän