Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö sen omakotitalon rakentamisvuosien aikana unohtaa elämä???

Vierailija
17.05.2006 |

Mua sitten toden teolla jo tympii..lapsuudenystäväni on rakentanut talonsa ja siinä jo asuvatkin, tietysti hommaa riittää ja selvähän se on. Varmasti vuosiksi eteen päin. Mutta kummasti on unohtunut ystävältä kaikki muu. En voi enää kahville pyytää edes kerran kahdessa viikossa kun JOKA kerta tulee kiukkuiseen sävyyn vastaus: " En ehdi. Pitää tehdä sitä ja tätä" ... Aina soitan väärään aikaan..aina.

Mä en voi tajuta sitä että kaikki elämä pitää pyöriä sen hiton omakotitalon ympärillä. Eikö ihmispää kaipaa sitten muuta?? Ja jos hermot menee vuosiksi noin kireälle KIIREEN takia niin kärsiihän siitä perheen lisäksi ystävätkin!! On minullakin rajani sille kiukuttelulle.

Jokaisen elämässä on omat kiireensä ja työnsä, mutta tarviiko sitä sitten unohtaa ne läheisimmät ihmiset ja olettaa aina heiltä sitä sopeutuvaisuutta. Ja vuosien jälkeen tulla sitten taas ystäväksi? Niinkö??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti koitamme välttää tilannetta, mutta talon valmistuminen on senluokan projekti, että varmaan vie kaiken ylimääräisen energian. Toki tontille ovat ystävät tervetulleita vierailemaan, mutta aina ei varmasti tarjottavaa ole...

Vierailija
2/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa ja olkoon kireenä, mulla on muitakin ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha pyydellä mua sitten viiden vuoden päästä kahville ja esitellä nurkkiansa kun on mullakin sitten omat kiireet...prkl

t.ap

Vierailija
4/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssäkäyvä äiti, harrastuksia on niukasti ja ehdin tapaamaan ystäviä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, joitakin vain muutaman kerran vuodessa. Rakkaita he ovat silti.

Vierailija
5/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mikään ihmissuhde voi säilyä jos ei sitä ylläpidä. t.ap

Vierailija
6/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaisit jopa kiinnostusta sen kaveris projektia kohtaan, oletko käynyt edes katsomassa...ehkä apukin olisi tervetullutta? Ystävältäsi varmasti vaaditaan nyt paljon ja niinkin viaton asia kuin kutsu kahville voi olla kokemuksena yksi lisävaatimus muiden joukossa.

Ystävyys on kahdensuuntaista.

Vierailija
7/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko mennä vaikka käymään utsimaan josko voisit jotenkin auttaa??

Vierailija
8/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin on tarjonnut mutta aina vain sanotaan että nyt just ei ole hommaa.. haluavat tehdä kaiken itse. Kyllä - ystävyys on kahdensuuntaista ilman muuta. Ja ymmärrän NYT että kahville tuleminen on niin kova vaade ja häiritsee nyt heidän projektiaan että enpä pyydä.

Joku kun laittoi että talo pitää saada joskus valmiiksi että joka päivä on hommia..niin varmasti onkin. Sitä on varmasti. Mutta jos ystävää ei ehdi tavata edes kahdesti kuussa niin mielestäni se on jo tekosyy se kiire.

Ymmärrän heitä siis nyt parhaiten pysyen loitolla ja muistan kyllä sitten vuosien päästä vielä.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän