Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan vahingossa tai tarkoituksella ulostaneet housuihinne?

Vierailija
11.02.2019 |

Jos, niin missä ja miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pari kuukautta sitten tulla rojahti osa lastista pöksyyn.

Olin juuri syönyt ja sitten aloin tekemään hommia. Pikkasen vatsaa poltteli ja tajusin, että tarttee lähteä kiireen vilkkaan veskiin. Puolivälissä se vaan tuli. Lämmin lösähdys ja sitten ihan paniikissa, ettei kukaan vaan kuullut/haistanut.

Eikun pesulle ja vaihtamaan vaatteita.

Sitä kuitenkin ihmettelin, että tuntui, että löysää tavaraa tuli litrakaupalla... mutta eihän siellä pöksyssä ollut kuin vajaa desi. Vain alkkarit olivat ruskeessa kiisselissä.

Vierailija
2/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tunnusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri syönyt ja sitten aloin tekemään hommia. Pikkasen vatsaa poltteli ja tajusin, että tarttee lähteä kiireen vilkkaan veskiin. Puolivälissä se vaan tuli. Lämmin lösähdys ja sitten ihan paniikissa, ettei kukaan vaan kuullut/haistanut.

Sitä kuitenkin ihmettelin, että tuntui, että löysää tavaraa tuli litrakaupalla... mutta eihän siellä pöksyssä ollut kuin vajaa desi. Vain alkkarit olivat ruskeessa kiisselissä.

Jännittävää,onko tämä mahdollisesti jatkokertomus?

Vierailija
4/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tarkoituksella bussissa. Se oli kannanotto ja siitä oli mediassakin.

Vierailija
5/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui viitisen vuotta sitten. Oli tarkoitus pieraista, mutta tuli vähän muutakin kuin pelkkä pieru. Olin silloin onneksi kotona.

Vierailija
6/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittävää,onko tämä mahdollisesti jatkokertomus?

Tähän mennessä ei lisää kerrottavaa, jos ei tulevaisuudessakaan..

Kirjoitin tänne nimettömänä, kun en voi sitä missään muualla kellekään kertoa. Edes kumppanille kehtaa, että tyyppi paskoo housuunsa töissä.

Vierailija
7/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-ajan varmaan olen paskonut lahjakkasti -tosin vaippaan.

Vierailija
8/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pierasin viime viikolla aamulla kahvin keiton lomassa, niin valahti löysää housuille ja kintuille! Sit pesulle!

Vierailija
9/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lenkillä iski jäätävä hätä, sinkoilin poluilla sinne tänne löytääkseni jonkun puskan, jonka taakse mennä kakille, mutta liikaa koiranulkoiluttajia ja muita lenkkeilijöitä oli maisemissa, joten päätin äkkiä kipittää kotiin. No matka oli hieman liian pitkä ja sata metriä ennen kotiovea myyrä kurkkasi kolostaan ja päätti tulla ulos asti.

Vierailija
10/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen vuoristoradassa tuntui hirveästi mahanpohjassa ja jotenkin kakkahädän pidätys löystyi siinä ja tuli plörähdys housuihin. Nolointa ikinä. Olin nimittäin treffeillä.

Vierailija
11/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Då och då...

Vierailija
12/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran krapulassa karkasi housuun. Olin juuri käynyt suihkussa ja olin puhtaissa vaatteissa lähdössä baariin, niin sohvalta noustessani koko vatsan sisältö karkasi pöksyyn...

Vierailija
13/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu, ihan koti nurkilla. 

Vierailija
14/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on jännää.

Vierailija
15/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittanut viherpirtelöiden juomisen. Pieretti, ja tulikin viherpirtelöt housuun ja lahkeesta matollekin. Oli hauskaa, nauroin isännän kanssa.

Vierailija
16/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainenkin fetissi, että paskoo tahallaan housuun, kun ap sitä kyselee? Kuuluuko se vaippaleikkiosastolle, vai onko oma alalajinsa?

Vierailija
17/17 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pieraisin ja luulin tosiaan vain pieraisevani. No luulin väärin. Tuli varren kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän