Miksi miehet ällöttävät? Ällöttävätkö naiset miehiä?
Miksi minusta tuntuu, että en ole vuosikausiin ihastunut kehenkään mieheen. Valtaosa miehistä suorastaan ällöttää minua. Pidän itseäni hyvänä ihmisenä ja kumppanina, joten en tiedä, miksi minusta kiinnostuvat vain ällöttävät miehet.
Viimeisin tapaus ahdistaa todella paljon. Olimme miehen kanssa viettämässä iltaa ja päädyimme hänen luokseen yöksi. En varsinaisesti ilmoittanut hänelle suoraan, etten ollut sillä hetkellä kiinnostunut, koska hän oli mukava ja mielestäni meistä olisi ehkä voinut tulla ystäviä. Yöllä heräsin kuitenkin siihen, että hän veti alushousujani alas. Menin jotenkin lukkoon, enkä uskaltanut liikkua. Aamulla mies kätki sängyn vieressä lojuneen tyhjän kondomipakkauksen. Nyt mies pommittaa minua viesteillä, ilmeisesti kuvittelee, etten tiedä. Tämä ei ole minun kohdallani ensimmäinen eikä varmastikaan viimeinen mies, joka näin tekee. Mikä minussa on vikana, kun vedän puoleeni tuollaisia?
Onko miehillä kokemusta vastaavasta? Tai muut naiset?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Menitkö runoja lukemaan?
Sinun järjenjuoksussasi on jotain vikaa.
Niin. Miksi mennä miehen luo yöksi, jos miehet ällöttää??? Itse en ole koskaan hakeutunut ällöttävän naisen seuraan.
Siis raiskattiinko sinut? Sekava tarina.
Luin tuon kirjoitukseni uudelleen. Hukkasin näköjään punaisen langan kun menin jonkinlaiseen tunnekuohuun. Lähtökohtaisesti miehet eivät ällötä, mutta jossain takaraivossa on aina sellainen epäilys ja kyseenalaistaminen. Ja se tuntuu olevan jotenkin itseään toteuttava ennuste.
Ajattelin, että tästä kirjoittaminen olisi jotenkin helpompaa, mutta ei ne sanat näköjään asetu järkevään järjestykseen. Inhottaa.
On minuakin joku läski muija joskus yrittänyt hipelöidä. Meinasin tehdä rikosilmoituksen, mutta harmi kun rumuus ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä.
Jos nin ällötää niin mikään pakko ei ole olla seurassa.
Menitkö runoja lukemaan?