Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa ns. yleisön paineesta ryypiskely?

Vierailija
10.02.2019 |

En koskaan käytä alkoholia yksin mutta kaverit kutsuvat silloin tällöin "yhdelle" tai "parille" ja saatanpa mennäkin jos sille päälle satun. Olen alkanut kuitenkin kyllästyä siihen yhteenkään, ei siitä edes humalaan tule. Samoin kyllästyttää kaikki alkoholiin liittyvät jutut mitä mulle kerrotaan. Nyt ihan viime aikoina esim. yksi kaveri selitti että pakko olisi ollut saada perjantaina viiniä. Mikä ihmeen pakko? Olen viettänyt vuosien varrella aika hemmetin monia perjantaita ilman viiniä.

Jos nyt alkaisin kieltäytyä siitä yhdestäkään, alan epäillä että luulevat mun tulleen uskoon tms. Kun ei mulla mitään järkevää syytä ole siitä kieltäytyäkään toisaalta.

Mitä tekisit minuna?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisön? Sinun "yhdenottosi" on siis kavereillesi jonkinlainen esitys ja performanssi?

Vierailija
2/4 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakko ole juoda jos ei halua :D

En itse ole ikinä pahalla ihmetellyt jonkun raittiutta, musta on hienoa että ei tunne tarvitsevansa alkoholia mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin sen yhden ottamisen ja viettäisin loppuelämän ilman kavereita.

Vierailija
4/4 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pakko ole juoda jos ei halua :D

En itse ole ikinä pahalla ihmetellyt jonkun raittiutta, musta on hienoa että ei tunne tarvitsevansa alkoholia mihinkään.

Mutta en jaksaisi kuunnella noita muiden alkoholijuttujakaan. Kun ei se alkoholi liity omaan elämääni millään tavalla niin ei kauheasti sympatiat riitä jos joku ei saa perjantaipulloaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi