Mitä teillä syödään tänään?
Meillä muusia, johon on tietty laitettu voita ja Puruveden muikkuja paistettuna voissa tietenkin.
Kommentit (46)
Maissikeittoa päivällä, illalla riisiä, kanafileitä ja salaattia.
Lounaaksi teen teineille kanalihapullia riisillä ja currykastikkeella, päivälliseksi teen mantelikalaa ja muusia, piiiitkästä aikaa.
Ja jos jaksan niin loimulohipiirakkaan olisi ainekset, mutta olen kipeänä niin voi olla etten tänään sitä jaksa väsätä.
150 mg Venlafaxiinia heti aamusta, niin riittää pärinää koko päiväksi!
Lounasta meillä ei syödä. Päivälliseksi lasagne ja salaattia jos viittiin pilkkoo.
Paistettua kuhaa, riisivelliä ja keitetty kananmuna.
Lounaaksi oli possusuikale-peruna-kasvislaatikkoa (eniten siinä oli niitä kasviksia), päivälliseksi tulee olemaan nuudeleita ja kana-kasviskastiketta. Minulla on 101 hyvää syytä pysyä sekasyöjänä, vegaania minusta ei tule koskaan.
Wokkasin just. Katotaan miten uppoo perheeseen.
Tilaan pizzat mulle ja mun miehelle.
Eräänlaista kaalilaatikkoa. Nam, herkkua.
Me ollaan laitoksella. Pääruoka on tonnikalasalaatti 🙄
Intialaista lihapataa ja riisiä. Jotain kasviksia /salaattia kaveriksi.
Perinnelounas eli lihapullia kastikkeessa ja perunamuusia. Illalla kiinalaistyylistä kanaa.
Karitsanfileitä ja valkosipuliperunoita salaatin kera.
Kermaista kukkakaalisosekeittoa, grillattua lohta uunijuureksilla ja jälkkäriksi hedelmäinen raejuustosalaatti.
Mies vanhemmillaan käymässä, inhoan kokkaamista, joten taidan vaan hakea lähi thaimaalaisesta jotain (:
Kuka helvetti jaksaa kokata hyvä, jos kerran päivässä, mutta, että 2 eri ruokalajia päivässä?
Päivällinen:
Uunilohi.(file tarjouksesta).keitetyt perunat.valkokastike.jäävuorisalaatta tomaatilla höystettynä.suomalaisia makeita herneitä pakastealtaasta.(sulatettuna)
Illallinen:
Paistettuja perunoita.seassa grillimakkaraa paloiteltuna ja kaikkea mitä jääkaapista löytyy eli pyttipannua ja jäävuorisalaattia.
Lounas tonnikalapullia ja uunikasviksia. Illemmalla kookoskanakeittoa.