Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte nyt tulevasta Matti-elokuvasta?

Vierailija
09.02.2019 |

Mattia jälkeen päin harmitti, että siinä keskityttiin yksityiselämään eikä hänen hyppyuraansa.

Ehkä ihmisiä kuitenkin kiinnostaa yksityiselämä enemmän.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee valinta lähettää nyt tuo elokuva. Se on suoranainen irvikuva Matista.

Vierailija
2/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kuoltuaan Matti on urheilusankari, muulloin hän oli juorulehtien julkkis.

Ihmiset ovat tekopyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pääkkönen lukee nuo repliikit kuin kirjasta, kaameelle kuulostaa.

Vierailija
4/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5. Yksi ainoista suomalaisista leffoista joista tykkään ja oon nähnyt yli 10 kertaa.

Vierailija
5/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "Mirva" kyllä naurattaa.Useat naisnäyttelijät kieltäytyivät roolista.

Vierailija
6/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Vierailija
7/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tuossa nyt esitetä toista avioliittoa. 

Vierailija
8/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkkönen esittää hyvin Matin tapaa puhua, eli hyvin esittää Mattia. On aivan kauhea elokuva, varsinkin kun Mattia ei olla edes haudattu. Onko tuo elokuva ollut koskaan edes tarpeellista tehdä??

Vierailija
9/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti esitetään tässä leffassa kuin jotenkin henkisesti kehitysvammaisena, vaikka oikeastihan se oli aika terävän oloinen ja skarppi tyyppi selvänä, vaikka alkoholi ei sopinut luonteelle ja sekoili silloin.  Hyppyura jää ihan taka alalle ja keskitytään vaan kaikkeen muuhun.  Ei ehkä kauhean totuuden mukainen leffa.

Vierailija
10/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hetki elokuvan esittämiselle, kun Mattia ei ole vielä edes haudattu. Varsinaista riekkumista haudalla!

Olen pahoillani omaisten puolesta.

Vierailija
11/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva perustuu tositapahtumiiin, joten kuka oli se Matin kaveri joka käytännössä tuhosi, Matin, uran, elämän, rahat, ja kaikki kusettamalla sitä mitä typerempiin hommiin vain ja ainoastaan itse hyötymällä siitä rahallisesti.

Se kaverihan kuuluisi vankilaa....

Vierailija
12/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa leffassa on kyllä "tositapahtumia" käsitelty aika luovasti. Ei se mikään dokumentti ole, hyvä ihme sentään.

Vierailija
13/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku tekee vielä uuden paremman elokuvan Matin elämästä. Ei Matti ollut niin tönkkö jumittaja, kuin Pääkkösen näyttelemä Matti. Lisäksi häiritsee väärät nimet. Miksi Tiina on Taina ja Mervi on Mirva?

Vierailija
14/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku tekee vielä uuden paremman elokuvan Matin elämästä. Ei Matti ollut niin tönkkö jumittaja, kuin Pääkkösen näyttelemä Matti. Lisäksi häiritsee väärät nimet. Miksi Tiina on Taina ja Mervi on Mirva?

Siksi, että kyseessä on fiktiivinen elokuva. Olen tällä palstalla muutamasti selittänyt, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
15/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tehdä uuden elokuvan, jossa annettaisiin oikea kuva siitä mitä huippu-urheilu vaati ihan oikeasti. Mattihan treenasi erittäin kovaa. Tuosta Solar Filmsin leffasta tulee kuva että olisi vain sekoillut ympäriinsä mikä on täysin väärä kuva tietysti.

Vierailija
16/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva perustuu tositapahtumiiin, joten kuka oli se Matin kaveri joka käytännössä tuhosi, Matin, uran, elämän, rahat, ja kaikki kusettamalla sitä mitä typerempiin hommiin vain ja ainoastaan itse hyötymällä siitä rahallisesti.

Mike Sierra on kuollut jo muutamia vuosia sitten. 

Vierailija
17/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti oli elokuvassa poikkeuksellisen tyhmä. En minä ole häntä minään järjen jättiläisen pitänytkään, mutten noin tyhmänä ja nenästävedettävänä. Miten Matin ja parikymmentä vuotta vanhemman Maikki Sierran (elokuvassa Nick Nevada) ystävyys alkoi. Oliko Sierra noin suuri hyväksikäyttäjä?

Vierailija
18/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-seksikohtaukset ois voinnut jäädä poikkee.

Vierailija
19/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mike Sierra on kuollut jo muutamia vuosia sitten. 

No itse asiassa viime kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi