Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun laiskottaa/ujostuttaa liikaa, että lähtis mihinkään

Vierailija
09.02.2019 |

Tänään virallinen tekosyy on lievästi flunssainen olo sekä runsaat kuukautiset. Olisin ihan hyvin varmaan pärjännyt kyllä, jos olisin viitsinyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisit pärjännyt.

Tiedätkö, aivoja voi treenata. Ne kyllä yrittää hakeutua tuttuun ja turvalliseen vanhaan, mutta ne voi opettaa pois siitä.

Voi ottaa aikansa, että asioita haluaa yrittää alkaa tehdä vaikka väkisin, mutta kannattaa joskus kokeilla, miten paljon voi vastustaa itseään, ja lähteä sinne ulos.

Tärkeää on löytää päivittäinen syy lähteä ulos muiden sekaan edes hetkeksi. Pidä tästä syystä kiinni.

Hommaa vaikka koira tai itsenäinen harrastus.

Itselläni syy on koulu, sillä haluan vakaan ammatin. Olen jo alkanut tottua siellä käymiseen.

Vierailija
2/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olisit pärjännyt.

Tiedätkö, aivoja voi treenata. Ne kyllä yrittää hakeutua tuttuun ja turvalliseen vanhaan, mutta ne voi opettaa pois siitä.

Voi ottaa aikansa, että asioita haluaa yrittää alkaa tehdä vaikka väkisin, mutta kannattaa joskus kokeilla, miten paljon voi vastustaa itseään, ja lähteä sinne ulos.

Tärkeää on löytää päivittäinen syy lähteä ulos muiden sekaan edes hetkeksi. Pidä tästä syystä kiinni.

Hommaa vaikka koira tai itsenäinen harrastus.

Itselläni syy on koulu, sillä haluan vakaan ammatin. Olen jo alkanut tottua siellä käymiseen.

Järjen sanoja kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on sitten jälkikäteen iloinen että sai lähdetyksi ja tavattua ihmisiä.

Vierailija
4/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ää, nyt te teitte oloni pahemmaksi vielä D: en kyllä saanut edes hyvin nukuttua, että pois jäämisessä ei ollut paljon järkeä.

Vierailija
5/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe katsomaan lego elokuva

Vierailija
6/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut liikutuksi riittävästi, kun aina on töiden jälkeen alkanut kotona laiskottaa ihan armottomasti.

Osasyynä väsymykseen on ollut huonossa hoitotasapainossa oleva kilpirauhasen vajaatoiminta, ja sitä pidinkin pitkään tekosyynä saamattomuudelleni.

Vuodenvaihteessa ryhdistäydyin. Hankin askelmittarin ja asetin tavoitteekseni ensin lisätä mun päivittäistä askelmäärääni 25 %. Työmatkoissa ja työpäivän aikana kävelin yleensä 4000 askelta. Tavoitteeksi asetin 5000 askelta. Siihen pääsin yllättävän vähäisellä liikunnan lisäämisellä. Nyt olen korottanut tavoitetta 6000 askeleeseen.

Seuraan askelmittarilla tavoitteeseen pääsyä. Vaikka välillä on vaikeaa lähteä ulos paukkupakkaseen tai vesisateeseen, niin olen onnistunut pitämään kiinni päätöksestäni. Se tuntuu mukavalle. Suosittelen kokeilemaan.