Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 5kk lapsi itkee tauotta?

Vierailija
09.02.2019 |

Alakerran naapurin lapsi on itkenyt syntymästään asti jatkuvasti. Ajattelin sen olevan koliikkia, mutta ei kai se jatku 5 kk ikään asti? Itku jatkuu, ja on ihan ympärivuorokautista. Olen itse kotona 1v lapsen kanssa, ja kuulen itkua koko ajan. Muutaman kerran olen tämän vauvan äidin ja isänkin kanssa jutellut, kuulemma vauva valvottaa. Olen vähän huolissani heidän jaksamisestaan. Itse olen yh, joten paljoa en voi heitä auttaa. Tuntuu niin pahalta kuunnella itkua päivä toisensa jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei vaan ole vanhemmiksi ja lapsi kärsii.

Vierailija
2/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali. Kysypä joskus tarkemmin, mikä vauvaa huudattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen itki 3kuukautta oli kolikki.

Vierailija
4/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva itki melkein koko ajan n. 2-vuotiaaksi. Löytyi aistiyliherkkyys, joka ehkä syynä.

Vierailija
5/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, lapsiparka. Ei kai koliikkikaan itketä vuorokauden ympäri. Itkuista vauvaa pitäisi käyttää lääkärissä.

Tiedätkö itkeekö lapsi yksin vai lohdutetaanko häntä? Jos huudatetaan yksin niin olisi kyllä lasun paikka välittömästi. Seuraa tilannetta ja hae lapselle apua!

Itsellä seitsenkuinen, ja päivittäinen itkeminen mitataan lähinnä minuuteissa, ei koskaan tunneissa saati että itkisi vuorokaudet läpeensä.

Vierailija
6/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee yötä päivää ? Kysäse seuraavan kerran kun tapaat heitä, ovatko ottaneet yhteyttä neuvolaan. Eiköhän siellä osta ohjeistaa esim. jatkotutkimuksiin jos tarvetta on.

Vierailija
7/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joku piru on. Normaalit ihmiset nukkuu tai menehtyy unenpuutteeseen jos rääkyis 5kk putkeen.

Vierailija
8/8 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että syöttää sitä pilttiä sille vauvalle. 5kk koliikki helpottaa kun saa muuta ruokaa kuin maito. Maito nousee niin helposti ylöspäin. Mutta jotkut äidit aivopesty täysimetykseem 6kk asti. Toivottavasti menee ohi ja mieluummin sanot tsemppaavasti että hei muistan kun kerroit että vauva itkee paljon. Oletko jo kokeillut soseita? Voisi auttaa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi