Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut apua niska-ja hartiasärkyihin virkkaamisesta, kutomisesta tmv.

Vierailija
06.02.2019 |

En tiedä mistä olen saanut kroonisen, ajoittain todell kivuliaan säryn lapaluiden taakse ja siitä sitten säteilevästi ylös hartioita pitkin niskaan ja takaraivoon. Se on kestänyt nyt parisen kuukautta enkä viitsisi särkylääkkeitäkään syödä jatkuvasti. Tietokoneen käytön olen ajanut minimiin ja soittoharrastuksestani (piano ja kitara) olen joutunut kokonaan luopumaan.

Nyt eräs ystäväni suositteli minulle virkaamisen/kutomisen aloittamista, koska se kuulemma rentouttaa lihaksia. Myönnän, etten ole sitten koulun käsityötuntien tehnyt mitään ompeluhommia. En ole ikinä edes kutonut sukkaa. Käsitöissä olin todella surkea ja sen takia kai en ole ollut kiinnostunut niistä vanhemmitenkaan.

Olisikohan tuossa perää, että kutomalla lähtisi niskakivut? Ennen kuin lähden hakemaan kaupasta lankoja ja puikkoja niin kysäisempä teidän mielipidettänne.

Ja entäs sitten nämä suositut aikuisten värityskirjat? Sain joululahjaksi eräältä ystävältäni sellaisen, mutta enpä pystynyt hartiakivuiltani sitä täydentämään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankeikko mikä provo!

Minä jouduin piinallisen tinnituksen takia lopettamaan kaikki tuollaiset hartiajännitys toiminnat!

Ei varmaan rentouta ainakaan hartioita. Ehkä joku joka tykkää ja terveys kestää niin sitten...

Vierailija
2/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi ennemminkin lisätä särkyjä! Siinä menee niska ja hartiat helposti jumiin. Joku hieronta voisi toimia paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävelylle mars.

Vierailija
4/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen painonnostoa ja voimanostoa

Vierailija
5/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Tuossa joku voimannostoa ja painonnostoa ehdotti. Siinä on sen verran perää että mitä paremmassa kunnossa sulla yleensäkin on lihaksisto niin kestää paremmin rasitusta. Ehkä ei kuitenkaan kannata lähteä yhtäakkiä treenaamaan kovasti jos et ole tottunut. Syö tulehduskipulääkitystä ja hoida se tulehdus pois ensin.

Vierailija
6/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijuoksu ja sen jälkeen sauna auttaa minulla niskajumiin. Muutenkin sauna aina rentouttaa lihaksia (ja helpottaa myös henkistä stressiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi