Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset perinteikkäät 2000-luvulle sopivat miesten vaatteet?

Niin tylsä vaaleahiuksinen suomalaismies, että hävettää.
05.02.2019 |

Sattuisiko joku palstailijoista tietämään vaateliikettä, joka valmistaisi uusia vaatteita, jotka kuitenkin jollain tavalla heijastaisivat esim. Suomalaisten heimojen tunnuksia? Pohjommaalaisia paitoja olen nähnyt Duudsoineiden päällä, mutta entäs muut heimot?

Itse olen hämäläinen...Ei ehkä kaikista coolein Suomen heimoista, mutta olisi mukavaa jos löytäisin jotain pientä vivahdetta omaan pukeutumiseeni.

En kolmekymppisenä miehenä hirveästi ole tottunut panostamaan pukeutumiseeni. Olen mennyt virran mukana ja ottanut ne mitä myyjä päälleni laittaa.

Viimeaikoina olen kuitenkin googletellut miesten vaatteita ja olen hieman pettynyt valikoimaan. Dressmanit yms. Zalandot ovat täynnä keskieurooppalaista muotia. (Sopii mainiosti monille miehille. En vain enää tunne noita vaatteita omikseni, vaikka niitä olenkin pitänyt päälläni koko ikäni.)

Eli siis. JOS vain joku tietää tai osaa neuvoa oikeille jäljille niin olisin erittäin kiitollinen. Tuntuu, että googlen algoritmien ohi pääsemiseksi tarvitsisin erittäin spesifejä hakusanoja. Muuten törmään vain mainostettuun sisältöön, enkä löydä pikkuisia erikoisliikkeitä.

Ps. En kuitenkaan haluaisi erottua liikaa joukosta. Yritän löytää jotain perustyypin, massimies-pukumiehen ja hipsterin välimaastosta. Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
2/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttivaatteet

Turkislakit

Pilkkihaalarit ja -hanskat (ei vitsi!)

Lapikkaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven on melkein suomalainen

Vierailija
4/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksut, karpohattu ja lidlin muovikassi

Vierailija
5/9 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakit

Vierailija
6/9 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit ei ehkä ole suomalaiset mutta ei ne missään muualla lyöneet läpi

Vierailija
7/9 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisitaskuhousut

Vierailija
8/9 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkavaatteet

Vierailija
9/9 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa, harmaata ja jotain tylsää perusvaatetta vaan ilman suuria logoja. Farkut voi olla siniset. Et erotu joukosta. Ei kukaan mieti pukeutumisestasi mitään. Toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan