Miten aikuinen ihminen voi olla niin lapsellinen?
Ei mitenkään heikkolahjainen tai muuta, kun on välillä ihan älykkäitä hetkiä. Sitten välillä taantuu kiukuttelevan taaperon tasolle. Ei yhtäkkiä ymmärrä kellonaikoja, että jos tilaisuus alkaa klo 15, sinne lähtöä pitää todellakin olla kotona tekemässä jo klo 14. Näkee maailman joskus niin yksinkertaisena. Kadehdin kyllä välillä, että pystyy olemaan tuollaisessa tilassa, ei tiedosta sitä kaikkea mitä maailmassa tapahtuu vaan pysyy omassa turvallisessa elinpiirissä. Voisipa itsekin.
Kommentit (9)
Kun emme tiedä missä tuo paikka x (klo 14) on ja missä paikka y (klo 15), niin ei voida sanoa enempiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun emme tiedä missä tuo paikka x (klo 14) on ja missä paikka y (klo 15), niin ei voida sanoa enempiä.
No ei sillä nyt niin väliä, vaan se että pitää olla esim vaatteet päällä jo klo 14, eikä voi vaan odotella että kello tulee vaikka puoli kolme, ja miettii vasta silloin että alkaa valmistautumaan. Ajan kulumisen hahmottaa ihan kummallisesti, luulee että voi itse aktivoitua klo 15 ja muut odottavat häntä siellä tilaisuudessa...
Voit jos muutat ajatteluasi. Turhaan siinä mollaat toista.
Jotkut ovat ajoittain todella tolloja. Joskus on vain kovin vaikea huomata ne ajat, jolloin he eivät ole tolloja.
Olen tuollainen. Häpeän jälkikäteen ja mulle mies ja perhe vaan sanoo, että älä häpeä.
Se voi olla myös manipulointia käytöstä. Syyllistäjä haluaa näin tapahtuvan, koska syyllistäminen tuo hänelle lisää energiaa siltä myöhästyjältä. Alkaa se "minähän sanoin..."
Kiihottavaa kun nainen käyttäytyy kuin ilman omaa tahtoa. Haluaa, että minä miehenä teen päätökset ja aloitteet. Hän alistuu kaikenlaiseen intiimiin kanssakäymiseen antaa laueta suuhunsa sekä ilomielin raottaa tiukkaa takaoveaan. Minähän miehenä nautiskelen joka hetkestä ja annan toisen olla lapsellinen ihan rauhassa.
Taannun tuomitsevien ihmisten seurassa...
Up