Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaun kesti romanssisi kehittymiseen työpaikalla?

Vierailija
04.02.2019 |

Miten työpaikkaromanssisi eteni? Jos ei ole tulossa työpaikan juhlia, niin miten lähestyitte? Oliko merkkejä ilmassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta kesti kehittyä suhteeksi. Ei tosiaan ollut mitään pikkujouluja tms siinä, mutta sitten päädyttiin ikään kuin treffeille yhteisen kiinnostuksen kohteen takia. Ne tapaukset, joissa on juhlien jälkeen päädytty ”jatkoille” ovat kyllä jääneet aika lyhyeksi. Kannattaa rakennella kuviota rauhassa, jos ihan oikeasti on kiinnostunut toisesta. Työpaikka on siihen kyllä loistava ympäristö.

Vierailija
2/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin töitä tosi tiiviisti ja lähekkäin. Kuukausi tai pari ja mies kysyi haluaisinko tavata töiden ulkopuolellakin ja nähtiin sit jo seuraavana päivänä luonani.

Merkkejä oli vaikka kuinka ja kaikki muut kuulema huomasi että jotain on kehkeytymässä ja että mies on ihan lääpällään, itse vaan olin niin itsetunnoton ja sinisilmäinen etten tajunnut mitään vaikka oltiin melkein iholla kii töissä.

No tapailtiin pari kuukautta ja se päättikin haluta eksänsä takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin töitä tosi tiiviisti ja lähekkäin. Kuukausi tai pari ja mies kysyi haluaisinko tavata töiden ulkopuolellakin ja nähtiin sit jo seuraavana päivänä luonani.

Merkkejä oli vaikka kuinka ja kaikki muut kuulema huomasi että jotain on kehkeytymässä ja että mies on ihan lääpällään, itse vaan olin niin itsetunnoton ja sinisilmäinen etten tajunnut mitään vaikka oltiin melkein iholla kii töissä.

Höh. Meinasin jo peukuttaa iloisena kunnes luin vikan lauseen. Tylsä mies.

Vierailija
4/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työpaikkaihastunut hullu täällä nyt tekee näitä. Mene nyt jo ja kysy siltä.

Vierailija
5/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko itse miehestä merkkejä?

Vierailija
6/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Meinasin jo peukuttaa iloisena kunnes luin vikan lauseen. Tylsä mies.

No ei natsannut, olisiko miehen pitänyt vastoin tahtoaan jatkaa suhdetta? Kaksilla rattailla ajellaan taas.

Vierailija
7/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v.

Mies (esimieheni) oli rakastunut minuun jo haastatellessaan mua töihin mutta ei sitten saanut kerrottua asiaa missään vaiheessa. Oltiin hyviä ystäviä ja minä - lörppäsuu - sitten kertoilin villistä sinkkuelämästäni:) Raukkaparka! Toukokuussa kerroin sitten vaihtavani työpaikkaa syksyllä ja hänen oli tehtävä jotain. Vietimme illan ja yön yhdessä ja 2 vkoa myöhemmin olimme jo pari, olin tavannut hänen vanhempansa jne. 

Tuosta on nyt 23v ja edelleenkin yhdessä:)

Vierailija
8/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla ihastunut pomooni. En meinaa tehdä asialle mitään, aika kamalaa olis olla töissä sen jälkeen. On mulle ystävällinen mutta ei takuuvarmasti ole mitään "viehättymistä" minua kohtaan. Pitää varmaan jättää tulevat firman juhlat väliin ettei kännipäissään erehdy mitään länkyttämään. Onneksi noita juhlia ei ole usin, jospa nää mun aatokset ehtisi haihtua päästä sillä välin. Huh.

Vierailija
9/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yhdeksän vuotta siihen meni. Että se tiedoksi niille, jotka sanovat, miten ihastuksia tulee ja menee ja niiden pitää vain antaa olla ja mennä. Yritimme antaa olla ja mennä ohi, mutta tosiaan yhdeksän vuoden jälkeen lipsahti lopulta, mutta vain muutamaksi kuukaudeksi. Olimme varattuja, muuten olisi varmaan jotain tapahtunut aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä