Mitä helkkaria?? Kaveri synnytti pari päivää sitten ja nyt baarissa!
Eilen pääsi sairaalasta ja nyt vauva mummolassa hoidossa??! (facesta luin) Itse ainakin viettäisin mielummin aikaa vauvan kanssa kun jossain räkälässä pääsekaisin! Vauvahan tarvitsee aika paljon äitiään vielä tuossa vaiheessa! Ihan hirveää!
Kommentit (19)
Vauva on otettu huostaan suoraan sairaalasta. Tai juopolla äidillä on juoppo mummu, jos tollasen menon sallii.
Niin, kyllä se vauva on nyt ihan pilalle mennyt, kun äitinsä on yhden illan/yön erossa tästä. Jos ajattelet asiaa yhtään tarkemmin tajuat, että sillä, onko se äiti baarissa vai marttakerhossa illan, ole vauvalle mitään merkitystä. Tärkein on, että hällä on joku huolehtimassa. Kyllä sen vauvan kanssa ehtii olla 99% ajasta vaikka joskus tekeekin muuta..
Porvoon trollitehtaalla kaikki on mahdollista.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä se vauva on nyt ihan pilalle mennyt, kun äitinsä on yhden illan/yön erossa tästä. Jos ajattelet asiaa yhtään tarkemmin tajuat, että sillä, onko se äiti baarissa vai marttakerhossa illan, ole vauvalle mitään merkitystä. Tärkein on, että hällä on joku huolehtimassa. Kyllä sen vauvan kanssa ehtii olla 99% ajasta vaikka joskus tekeekin muuta..
Tuollaisia mietitään vasta sitten kun lapsi 1v...
Taitaa mummosta tulla lapselle se pääasiallinen huoltaja. Ehkä parempi niin, jos äitiä ei tuon vertaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Se vauva on PARIN PÄIVÄN ikäinen. Ei silloin hyvä äiti lähde baariin eikä marttakerhoon.
Vierailija kirjoitti:
On epänormaalia ja epätavallista mennä vastasyntyneen luota minnekään. Vastasyntyneen äiti haluaa hoivata jälkeläistään, eikä lähde yleensä baariin eikä kerhoon ensimmäisten päivien, viikkojenkaan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vauva on PARIN PÄIVÄN ikäinen. Ei silloin hyvä äiti lähde baariin eikä marttakerhoon.
Ihan sama se on, jos kerran mummusta tulee pääasiallinen huoltaja lapselle.
Pakkohan se pää on vetää täyteen kun bimbsa pilalla loppuiän.
Mua yritti pari kaveria saada mua ulos esikoisen syntymän jälkeen ekalla viikolla ja tokallakin. Ei tehnyt yhtään mieli.
Jännä huomata itsestä, että miten se entinen bilekissa tosiaan rauhoittui ja jäi kotiin pesimään. Täällä nyt viidettätoista vuotta. :D
Vierailija kirjoitti:
Mua yritti pari kaveria saada mua ulos esikoisen syntymän jälkeen ekalla viikolla ja tokallakin. Ei tehnyt yhtään mieli.
Jännä huomata itsestä, että miten se entinen bilekissa tosiaan rauhoittui ja jäi kotiin pesimään. Täällä nyt viidettätoista vuotta. :D
Ainii ja unhotu sanoo et kyl mua naurattaa nää jotka vaa bilettää! Ei oo mitää suuntaa elämäl niinQ mulla! Ja ihana vauvanskeitin katku kämpäs! xD
Veikkaan että kaverillasi on elämänkoulutaustaa. Tiedän erään äitylin, joka sai lapsen teini-ikäisenä ja kun tuo lapsi oli noin vuoden ikäinen, niin jätti tuon vauvan yksin kotiin ja lähti itse baariin.
Vähän haiskahtaa provo. Juuri kotiin päästyä on yleensä vielä toosa järkyttävän kipeänä, tissit pinkeinä ja kipeinä ja maha kunnolla palautumatta. Lisäksi hirveä väsymys. En oikein voi uskoa, että kukaan juurisynnyttänyt haluaa baariin edes oman vointinsa kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainii ja unhotu sanoo et kyl mua naurattaa nää jotka vaa bilettää! Ei oo mitää suuntaa elämäl niinQ mulla! Ja ihana vauvanskeitin katku kämpäs! xD
Aha... No, mä kyllä uran tulin hankkineeksi ja ihan pätevän uran hankin. Näes nyt mikä on tärkeetä, ja mikä ei.
edellinen
ps ja ne bilekamut bilettää yhä.. Ei o nättiä keski-ikäisenä.
Onko se hänen tapaistaan vai jokin stressireaktio?
Jo on äiti lapsella... Surullista.
Maanantaina ryypyllä, mahtavat kaverit, mee seuraksi.