Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei huomioi laihtumistani?

Vierailija
01.02.2019 |

Olen 25-vuotias nainen joka 3 kuukautta sitten painoi 95 kiloa, pituutta siis 178 cm. Nyt paino pudonnut 83 kiloon, mutta poikaystävä kommentoi vain kerran suht alkuvaiheessa, että liikunta ja terveellinen syöminen näyttää toimivan ja että näytän hyvältä. Ei sillä, että koko ajan tarvitsisi hehkuttaa, mutta mietityttää näkyykö painonpudotukseni ja ahkera treenaamiseni edes missään vai eikö poikaystävä vaan halua tehdä siitä numeroa kun kerran hyväksyi minut lihavampanakin? Ja ennenkuin joku huomauttaa, että olen edelleen ylipainoinen haluan huomauttaa, että aion siis jatkaa painonpudotusta :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poikaystäväsi pitää sinusta pulleana. Tai pelkää, että laihtuminen liittyy uuteen ihastukseen tms.

Vierailija
2/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseelleen menee kommentoi asiaa tai ei. Ootte te ihania naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla vain hiljaa. eksäni suuttuivat kaikista kehuista.

Vierailija
4/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kommentoida? Naisen painon kommentointi on vaarallista, koska nainen ymmärtää helposti kehunkin negatiivisesti.

"Oletpa laihtunut."

"Ai ennen olin mielestäsi liian lihava." Ja itkupotkuraivarit päälle.

Vierailija
5/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti lihava kirjoitti:

Miksi pitäisi kommentoida? Naisen painon kommentointi on vaarallista, koska nainen ymmärtää helposti kehunkin negatiivisesti.

"Oletpa laihtunut."

"Ai ennen olin mielestäsi liian lihava." Ja itkupotkuraivarit päälle.

No itse olen kyllä aina tiedostanut, että olen lihava ja laihtua pitäisi, mutta ymmärrän toki pointtisi. Hän ehkä kokee, että loukkaantuisin.

Vierailija
6/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän nyt ihan hurjasti alkaisi kehua ulkomuotoasi, voisit tulkita sen niin ettei hän pitänyt sinua yhtä kauniina painavampana. Luultavasti poikaystävä on siksi hiljaa. Ja jos näin on, voit olla tyytyväinen sillä hän luultavasti oikeastikin pitää sinua kauniina riippumatta koostasi.

Vierailija
7/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enemmän kallistuisin siihen, että ei huomaa sanoa, koska se ei ole tärkeää, vaan olet sopiva hänelle olit minkä painoinen tahansa. Toi mitä alussa sanoi oli aika hienosti sanottu!

Vierailija
8/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän kehunut sua! Eli näyttää toimivan ja että näytät hyvältä. Kehuhan toi on ja kiva kehu onkin!

Mitä hänen sitten pitäisi sanoa, että olisit tyytyväinen?

Vierailija
9/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän kehunut sua! Eli näyttää toimivan ja että näytät hyvältä. Kehuhan toi on ja kiva kehu onkin!

Toki, enkä siitä valitakaan. Mutta se oli vasta parin kilon laihtumisen jälkeen, siitä olen laihtunut vielä kymmenen lisää. Siksi mietin vain, että vaikka vaaka näyttää vähemmän ja treenaan onko ulkoinen muutos sitten kuitenkin vähäinen. Se kun on itse hieman vaikea arvioida.

Vierailija
10/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, enkä siitä valitakaan. Mutta se oli vasta parin kilon laihtumisen jälkeen, siitä olen laihtunut vielä kymmenen lisää. Siksi mietin vain, että vaikka vaaka näyttää vähemmän ja treenaan onko ulkoinen muutos sitten kuitenkin vähäinen. Se kun on itse hieman vaikea arvioida.

Ei ole vähäinen, sitä ei vaan itse huomaa. Poikakaveri huomaa varmasti vaikkei sanokaan mitään.

Vierailija
11/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta 20 kg lisää ja Chad kyllä huomioi

:)

Mutta vitsin ohella täytyy sanoa että hyvä sinä! Juuri äskettäin oli uutinen, että Plus Size malli "body positive" kuoli sydänkohtaukseen nelikymppisenä.

Ylipainosta eroon pääseminen on aina positiivinen asia.

Vierailija
12/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vähäinen, sitä ei vaan itse huomaa. Poikakaveri huomaa varmasti vaikkei sanokaan mitään.

Näin ajattelinkin, että kyllä reilu 10 kilon pudotus pitäisi jo päällekin päin näkyä :)

Vierailija
13/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä suoraan. 

Vierailija
14/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ainakin varovainen kommentoimaan painoani ja sen muutoksia, jotta ei loukkaa. Hän sanoo oikeastaan vain, että olen aina maailman kaunein nainen! :) Syy voi olla siis ihan positiivinenkin, miksi mies ei kommentoi.

Vierailija
15/15 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi huomioi muutoksen, muttei tee asiasta numeroa. Osoitti sinulle näin, että kelpaat hänelle. Hän myös otti esiin terveysnäkökulman, eli varmasti hän ajattelee sun kokonaisvaltaista hyvinvointia. Kuulostaa vaan siltä, että sulla on ihanan huomaavainen poikaystävä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme