Sairaanhoitaja kaverin todellinen luonne. Mitäs tuumatte? On nyt vain pakko avautua.
Tämä oli ennen vanhaa lämmin ja mukava ihminen, jonkinverran ollut pinnallinen mutta kuitenkin vielä omisti käytöstapoja ja osaisi kohdata. Nyt kun valmistui hoitajaksi on muuttunut äärimmäisen äkäiseksi ja tylyksi, hänestä tulee järkyttävän kylmäät väreet, somessa antaa itsestään ihana kuva, hän on suosittu tästä, kaikki rakastaa hänen persoona ja saa valtavasti kommentteja että kuinka ihana hän on. Hän somessa kokoajan juhlii ja kirjoittaa korulauseita että kuinka elämä sitä ja tätä, hän osaa todella hyvin antaa eri ihmisille eri kuva ja siksi on ovela ihminen. Tiedän toinenkin joka on ihmetellyt sen karkea käytös.
On myös todella itsekäs. Pyysin illalliselle. Häntä oikein vitucctti kun pyysin pitkästä aikaa ja vastahakoisesti tulee, hän tylysti mainitsi että jos haluun nähdä niin nähdään sitten aamulla pikaisesti just siihen ja siihen aikaan, hän tekee itselleen mahdollisimman helpoksi se tapaaminen niin ettei tarttis yhtään sen enempää aikaa uhrata vanhalle ystävälle. Hän oikein korosti kuinka aikoo heti suoraan töistä tulla, hikisenä ja haluu hoitaa mahd. nopeasti tapaamisen pois.
Arvatkaa tekeekö enää mieli nähdä kun itse lähti positiivisella mielellä liikkeellä ja ajattelin jopa tarjota illallisen ja viettää mukavan illan? Tämä ihminen vain osaa murskata sekunneissa toista. Kestän kyllä eikä ole maailmanloppu mutta kyllä jäi todella p..skan maku suussa. Täysin kohtuutonta että aikuinen ihminen noin käyttäytyy, kyllä tässä iässä (30v) voi myös jättää vastaamatta tai kertoa että ei käy.
Tiedän tämä viestini kuulostaa ehkä tyhmältä ja negatiiviselta mutta koen että olen toiminut asiallisesti ja aikuisena ihmisenä ajattelin vain vilpittömästi ehdottaa mukavan illan kun ei olla pitkään nähty.
Kommentit (12)
Historiasta kyllä sen verran että tämä ihminen on sellainen että joko se saa sinut tuntemaan ihanaksi ja tärkeäksi tai sitten se onnistuu romuttaa itsetuntosi sekunneissa.
Kun itse löysin puolison ennen häntä niin hän sai minut tuntemaan syylliseksi, oli kova menemään ulos ja hän ei kertakaikkiaan voinut käsittää että elämäni tuli muutos, olen kohtuuden ihminen ja vaikka tulee muutoksia en ole koskaan hylännyt muita tai asioita, olen aina ollut tasapainon ihminen. Kun hän alkoi seurustelee niin hän jopa suuttui siitä että haluttiin tavata hänet.
Mitta on tullut niin täyteen tämän ihmisen kanssa että haluaisin vain avata suuni mutta en tee sitä.
Ei jaksanut lukea, opettele tekemää lyhyitä ja napakoita trolleja.
Olen itse ollut sairaanhoitaja. Ainakin sen voin sanoa, että jos tekee vuorotyötä, on aina kuoleman väsynyt. Työ myös vaatii henkistä läsnäoloa potilaille. En tiedä ymmärtääkö muut ihmiset tätä. Ainakin minun on helpompi puhua toisten sh:n kanssa.
Mitä tekisitte minun tilanteessa, en oikeasti enää haluu tavata tätä henkilöä. Haluan peruttaa koko jutun. En alistu sellaiseen. Tiedän myös sen että hän tulee varmasti arvostelemaan minun elämäni.
Mitä väliä ammatilla kun tarkoituksena haukkua ystävän käytöstä? Perus provoyritys taas 0/5
asioilla monta puolta kirjoitti:
Olen itse ollut sairaanhoitaja. Ainakin sen voin sanoa, että jos tekee vuorotyötä, on aina kuoleman väsynyt. Työ myös vaatii henkistä läsnäoloa potilaille. En tiedä ymmärtääkö muut ihmiset tätä. Ainakin minun on helpompi puhua toisten sh:n kanssa.
Koska jäi mietityttämään niin osaatko yhtään sanoa että mistä tämä pinnallisuus kumpuaa ja miksi juuri hänen kaltaisia ihmisiä hakeutuu alalle? Hän on kova ja kylmä ja murskaa kaikkien olemassaolo. Minkä takia hänellä on tarvetta korostaa sitä kuinka enkeli ja tekevä ihminen hän on? Mistä hänen poikeuksellinen suosio oikein tulee, eikö ihmiset näe hänen läpi? Olipa mikä vain hän saa valtavasti onnitteluita ja sydämmiä kaikkeen.
Et ole kovinkaan hyvä ystävä. Mitenkähän itse, jos olisit töissä, etkä kotona. Näet todellakin vain negaa kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte minun tilanteessa, en oikeasti enää haluu tavata tätä henkilöä. Haluan peruttaa koko jutun. En alistu sellaiseen. Tiedän myös sen että hän tulee varmasti arvostelemaan minun elämäni.
Siksipä häntä haukutkin. Elämässäsi on asioita, joita tulisi muuttaa, mutta et tee sitä, vaikka hän yrittää neuvoa. Et ole mukavaa seuraa, joten hän ei yksinkertaisesti jaksa.
Siis anteeksi nyt vain mutta minkä sille voin että työvuoroni oli nyt aamulla 6-14? Olen kaupassa töissä. Älkää nyt tahalleen ymmärtäkö väärin.
Tämä on aito huoli ja aito tapahtuma. Otin yllä hänen ammatti koska hän on muuttunut tämän mukaan täysin eri ihmiseksi, automaattisesti alkaa miettimään että sillä on ollut osuutta asiaan. Järkeä päähän!
Anteeksi nyt vain mutta olenko oikeasti niin huono ihminen että haluaisin vain pitkästä aikaa pyytää syömään ja viettämään mukavaa iltaa? Mitä pahaa tässä nyt on? Jos kerran haukutte niin saatte myös perusteella itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksanut lukea, opettele tekemää lyhyitä ja napakoita trolleja.
Tässä yksi vastaus, ei minun, mutta totta. Teet liian pitkiä trolleja ja aiheet käsittelee aina sinua ja vain sinua.
No ei ehkä kannata olla tuollaisen ihmisen ystävä sitten enää.