Mikä on tekosyysi mikset käytä liukastumissuojia kengissä?
Helsingissä liukastumisonnettomuuksia on sattunut normaalia enemmän. Niin lääkärit kun meteorologit suosittelevat ottamaan liukastumissuojat käyttöön. Mikä on sinun tekosyysi?
Kommentit (20)
Tekosyy-ikis taas vauhdissa. Huono.
Mulla on laadukkaat talvikengät ja osaan pukeutua kelin mukaan.
Mun tekosyy on kuomat, jotka eivät ole liukkaat. En tarvitse erikseen mitään liukastumissuojia.
En käy ulkona talvella enkä oikein kesälläkään.
Olen typerä ja haluan kuormitaa sairaaloita. Pidän myös veroista.
En asu enkä käy Helsingissä!
No, leikki leikkijä, minäkin käytän vain kenkiä joissa on pitävät pohjat, enkä esim. liiku vesistöjen jäillä.
1. En omista sellaisia
2. Kengissäni on pitävät pohjat
Nyt ei ole niin liukasta, että niitä tarvis käyttää. Laitan sitten, kun ei meinaa pysyä pystyssä.
Tekosyitä ei ole. Oikea syy on kitkapohjakengät. Ne pitävät niin hyvin ettei tarvitse erillisiä hankalia piikkipohjia.
Ei ne mitään suojaa. Eilenkin liukastu joku mummo mun päälle ja sain mustelman käsivarteen.
Jotain voi sattua vaikka kuinka ostaisi lisäosia. Itselläni nyrjähti jalka, kun seisoin paikoillani ulkona, yhtäkkiä vain jalka petti ja nilkka kääntyi ulospäin.
No mutta kultaseni, käytänhän minä. Koko talven olen tallustellut Salomonin nastakengillä ja pystyssä olen pysynyt, ainakin toistaiseksi. Kauppias ja kirjasto ei varmaan tykkää, mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään suojaa. Eilenkin liukastu joku mummo mun päälle ja sain mustelman käsivarteen.
Suojaa ainakin siltä, että vakuutusyhtiö ei pääse nillittämään niiden puuttumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen neliraajahalvaantunut.
Huono tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
No mutta kultaseni, käytänhän minä. Koko talven olen tallustellut Salomonin nastakengillä ja pystyssä olen pysynyt, ainakin toistaiseksi. Kauppias ja kirjasto ei varmaan tykkää, mutta minkäs teet.
Tutuuko nyt kivalta, kun sait vastauksen?
Olen joskus mietiskellyt, että mahtaa elämäsi olla helvetin tylsää, kun pitää tämmöisiä typeristä typerimpiä kyselyitä rustata.
Säälittävää on elämäsi.
Kalliista nastakengistä tuli reikiä vessan muovilattiaan