No niin ystävät, se olisi perjantai! Mitäs tosi hyvää perjantairuokaa me tänään syödään?
Jakaisitko meille reseptisikin?
Pizzat ja tacot on tietty hyviä, mutta löytyykö muita ideoita?
Kommentit (22)
Kukkakaalipaistos/-gratiini on uunissa. Aika vaatimatonta, mutta minulle herkkua.
Uunissa on jauheliha-perunasoselaatikko. En tiiä onko hyvää. Hellapoliisin ohjeella tein.
Kokonainen broisku on padassa hautumassa. Nahan alla hunajaa, valkopippuria, valkosipulia, currya, suolaa ja inkivääriä+pieni liraus coca-colaa. Ueamman tunnin saa olla 150 asteessa, on valmis kun lihat putoaa itsekseen luiden päältä. Kaveriksi ehkä hasselbackan perunoita. Jälkiruuaksi mantelilla täytettyjä uuniomenoita.
Jotain vähärasvaista ja mautonta vegeherkkua suosittelisin ja kädenlämpöistä vettä juomaksi.
menkää näillä kirjoitti:
Jotain vähärasvaista ja mautonta vegeherkkua suosittelisin ja kädenlämpöistä vettä juomaksi.
Elämä on lyhyt kuin lapsella paita. Minä suosittelisin nauttimaan siitä.
Ostin kilon irtokarkkeja ku oli tarjouksessa 😀
Vierailija kirjoitti:
menkää näillä kirjoitti:
Elämä on lyhyt kuin lapsella paita. Minä suosittelisin nauttimaan siitä.
Elämästä nauttiminen on niin last season.
Meillä oli eilen operaationa päiväysvanhan maidon tuhoaminen. Hieman jäi tällekin päivälle lounaaksi riisipuuroa ja rusinakiisseliä. Illaksi teen chili con carnea, jota olen himoinnut jo monta päivää.
Ihan vaan pakaste perunasipulisekoituksesta ja jauheliha-tomaattikastikkeesta tehty laatikko. Purkki kermaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen broisku on padassa hautumassa. Nahan alla hunajaa, valkopippuria, valkosipulia, currya, suolaa ja inkivääriä+pieni liraus coca-colaa. Ueamman tunnin saa olla 150 asteessa, on valmis kun lihat putoaa itsekseen luiden päältä. Kaveriksi ehkä hasselbackan perunoita. Jälkiruuaksi mantelilla täytettyjä uuniomenoita.
Oih. Saanko tulla teille syömään?
Mukava seurata tätä ketjua. Älkää pliis kuitenkaan käyttäkö tässä sanontoja:
- kylkeen
- palan painikkeeksi
- kera
- liitto
Perjantain ruoka: Makaronia ja papuja tomaatti kastikkeessa sekä pinaatti-rukola salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä v##tumaista, jos joku av-mamma tunkeutuisi ruokapöytääni! 👺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä passais, mutta on niin hemmetin pikkuinen tuo broisku. Ei tahdo isoja kaupasta löytyä, menevätkö ne kaikki sitten grilliboxeihin paloiteltuna...
Lenkkiä ranujen kylkeen. Palan painikkeeksi pippuripihviä oluen kera. Tämä on todella hyvä ruokaliitto. Laittakaa vielä ylimääraiset pienet suolat ja pippurit. Veikkaan että nautitte näistä twisteistä.
Pastakastike porisee liedellä. Eilen tehty rosamunda- perunamuusi j- kaapissa. Pastaa keitän. Ei sarvimakaroonia😂. Voi valita minkä kera syö😂
Kasviskastiketta ja pinaattipastaa. Vegaanisena tehdään, eli sipulia, paprikaa ja kirsikkatomaatteja ensin freesataan pannulla, sekaan kaurakermaa ja vähän vegejuustoa. Mausteina basilikaa, valkosipulia ja mustapippuria. Kelpo nopea arkiruoka. Päälle siemeniä ja pähkinöitä tarjoiluvaiheessa.
Hauduttelen just perunaviipale-savulohilaatikkoa uunissa. Viikolla ostetun savulohen jämät jalostuu päivälliseksi.
Mä haluan kebabin.