Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni Suomi on maailman pinnallisin maa!

pinnallinen pohjola
01.02.2019 |

Olen ihmetellyt jo pidempään, että miksi juuri Suomessa voi kotimaisista nuorista artisteista menestyä vain hyvännäköiset? Mutta silti esimerkiksi kansainväliset nuoret tähdet kuten Ed Sheeran ja Adele ovat isoja tähtiä Suomessakin. Kirjoitin mielipiteen tästä, jossa pohdin tämän ilmiön syitä. Olisin otettu, jos antaisit oman mielipiteesi tästä.

https://modernimedia.org/viihde/2019/01/30/mielipide-miksi-suomessa-voi…

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei saa mainostaa.

Vierailija
2/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet markkinat, joten musiikintuottajat laskevat varman päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kovia nälvimään ja kiusaamaan pienistäkin poikkeamista. Jos on tavallinen suomalaisnenä, haukutaan pottunokaksi, jota ei sovi katsoa kuvista tai televisiosta, jos on vähänkin ylipainoa, sama juttu jne. Pitää ollakin todella hoikka ja mielellään treenattukin. Ja ne suuret ikäluokat sekä vanhat mummot ja papat ovat niistä nälvijöistä raaimmasta päästä.

Esim. Saara Aaltoon on kohdistunut aivan järkyttävä määrä nettinälvimistä, vaikka on ulkomaillakin menestynyt. Täällä pitää olla melkein robottimaisen neutraali komeudeltaan/kauneudeltaan, jotta hyväksytään ilman haukkumista. Niille liian taviksille ollaankin sitten todella kateellisia, kun heihin on helpompi samaistua. Lisäksi suomenruotsalaisia ei tunnuta nälvittävän yhtä helposti, koska heitäkin pidetään hieman omana porukkanaan.

Vierailija
4/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vaan

mutta suomalaisen on aina pakko mollata suomea/suomalaisia. Ei ne muut ole yhtään sen ihmellisempiä

Vierailija
5/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallinen pohjola kirjoitti:

Olen ihmetellyt jo pidempään, että miksi juuri Suomessa voi kotimaisista nuorista artisteista menestyä vain hyvännäköiset? Mutta silti esimerkiksi kansainväliset nuoret tähdet kuten Ed Sheeran ja Adele ovat isoja tähtiä Suomessakin. Kirjoitin mielipiteen tästä, jossa pohdin tämän ilmiön syitä. Olisin otettu, jos antaisit oman mielipiteesi tästä.

https://modernimedia.org/viihde/2019/01/30/mielipide-miksi-suomessa-voi…

Väittäisin, että Malediivit on vielä pinnallisempi.

Vierailija
6/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa pärjätä peruspärställä pitää olla todella hyvä. Koskee myös näyttelijöitä.

Vierailija
7/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen tallaajan hommaa tuo nälviminen, sillä hänellä ei kykyjä minkäänlaiseen huippujuttuun, ainostaan massan peesaukseen. Kun hän itse hyvin tämän tiedostaa, niin tuloksena siis kaunaista ja katkeraa nälvimistä.

Vierailija
8/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Jos aiot verrata muuhun maailmaan, pysyttele edes vaikka Pohjoismaissa tai Euroopassa. Jos koko maailmaa katsot, niin kaikkein pinnallisinta on mielestäni Aasiassa (esim. Thaimaa). Ulkonäkökeskeisyys on siellä aivan eri sfääreissä kuin täällä ja ihmiset käyttäytyvät sinua kohti sitä paremmin mitä paremmin värjäät kasvosi vaaleaksi.

Vierailija
9/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Suomi pinnallisin maa? Esim. USAssa ulkonäkö, menestys ja raha on kaikki kaikessa ja ihmisarvon mittari - täällä asiat ovat onneksi toisin.

Vierailija
10/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mene noin siellä on kaikennäköisiä toiset nousivat itse ja toiset nostettii toiset julmasti myytiin toiset ostettiin......

Vierailija
11/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käsitys tulee vain ja ainostaan siitä, että et tunne muiden maiden "käytänteitä", eli haukut lähintä aidanseivästä.

12/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Suomessa että ulkomailla on kyllä kaikennäköisiä menestyviä artisteja. Kaikkialla yleisesti viehättävänä pidetystä ulkonäöstä vaikuttaa kyllä olevan apua, ainakin esim. tietyissä musiikkilajityypeissä. Minusta Suomi on oikeastaan vähemmän pinnallinen tässä asiassa.

Mitä tulee ulkonäöllä koreilemiseen ja kilpailemiseen sekä kauneuskirurgian yleisyyteen, Brasilia on varmasti yksi pinnallisimmista maista.

Vierailija
13/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MuIkun päässä ei kasva karvoja. Kysykää vaikka Nevalaiselta.

Vierailija
14/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, entäs ruotsalaiset sitten? Mikä se bändi olikaan, jossa se isompikokoinen muija ei voi laulaa livenä/videolla?

Vierailija
15/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeran tai Adele huononnäköisiä? Anna mun nauraa.

Vierailija
16/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin sairasta että kaikki osaavat, mukavat ihmiset suljetaan vain ulos ryhmistä ja sitten ihmetellään syrjäytymistä. Tiedän työyhteisöissäkin kuinka nauretaan kun joku ottaa työnsä vakavasti ja välittää. Kaikki mikä liittyy panostukseen on naivia.

Meillä on niin he--tin pinnallinen yhtesikunta että oikein kuvottaa. En ole koskaan elämässäni, edes matkustaneena nähnyt näin huonoitsetuntoista kansa.

Mua on kasvatettu olemaan kunnollinen kansalainen, olen opiskellut, pidän huolta hygieniasta ja katson että pukeudun siistiksi, olen kohtelias. Minulle on naurettu tästä asiasta.

Vierailija
17/17 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomi on kaikkein pohjallisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä