Jos yrittäisit laittaa itsesi todella rumaksi, onnistuisitko?
Tarkoitan uskottavan rumaksi, en miksikään polttarityyppiseksi meikit poskella -suttunaamaksi vaan todella rumaksi. Siis aivan vartalolle sopimattomat vaatevalinnat jne., kampaus, meikki/meikittömyys...
Se voisi olla yllättävän vaikeaa! Itse valitsisin pershoroon vedetyt verkkarit, liian pienen topin ja muovisandaalit. Ja varpaankynnet lakkaisin punaisiksi. Kasvot olis aika vaikeat...
Kommentit (11)
olen oikeasti todellla halju ja ruma vaan meikki ja oikeat vaatteet tekevät ihmeitä.
1. Laittaisin edellisenä päivänä vaikka jotain AHA-voidetta kasvoihin, ja voi kun olisi kiva, kirkkaanpunainen spurgu-ihottuma naamalla seuraavana aamuna.
2. Sitten söisin iiison lautasellisen pastaa, perunaa ja leipää, niin maha turpoaisi entisestään ja posketkin ja allergia helahtaisi entisestään.
3. Hiukset voi yksinkertaisesti jättää pesemättä muutamaksi päiväksi ja vetää keskipääjakaukselle päätä myöten.
4. Liian pienet rintsikat ja alushousut, niin saadaan makkaravaikutelma vaatteitten läpi.
5. Päällisvaatteilla ei tässä enää ole edes niin väliä. Liian pienillä saa läskit ja makkarat esiin, mutta toisaalta iso telttamainen t-paita ja löysät pöksyt antavat mukavan muodottoman vuorivaikutelman.
Voisin vaikka mennä kirppikselle ja ostaa jostain mummopöydästä itselleni vaatteet ja olemus olisi täysin toinen. Sitten varjostusaineella/valopuikolla korostaisin huonoja puoliani, eli nenääni, leukaani ja silmän alusia. Tottakai myös nenän ja otsan päälle hiukan kiiltoa ja pelkkä puuteri näiden korostusten päälle. Siinä se olisi.
Aamulla suoraan sängystä liikenteeseen, ylle liian pienet epäsiistit vaatteet, lisänä huono ryhti ja kiukkuinen ilme. Vaikutusta voisi tehostaa puristelemalla naamasta näppyjä ennen liikkeellelähtöä, saisi kivan punotuksen kaupan päälle. Tällä periaatteella jos lähtisin liikenteeseen lapsen kanssa, voipi olla että tulisivat ottamaan lapsen minulta turvaan..
nätti.
Ja ihan sama millaisen lakkikotsavirityksen päähäni laitan, sopii minulle kuin nakutettu.
Olen nimittäin ruma, vaikka yrittäisin laittautua kuinka kauniiksi. Minkäs ihminen naamalleen voi.
enemmän pitää nähdä vaivaa saadakseni itseni siedettävän näköiseksi. Rumimmillaan olen varmaan saunan jälkeen punakirjavana ja siihen päälle jos käyn nukkumaan hiukset kosteina...aamulla on suuri vaara pelästyä omaa peilikuvaansa ;D
Olen sellainen tavallinen kirveellä veistetty-kasvoinen. Ei tarttis kuin jättää meikit pois ja vähän liian iso tuulitakki niskaan ja isännän virttynyt työ t-paita päälle ja oliskohan jotkut prässihiihtaritkin vielä kaapissa?! Hiuksiahan ei tarttis laittaa, laittamatta = rumat. Kovempi homma olisi saada minusta nätin nköistä!
tai päähän punainen sävy (punainen väri hiuksissa tekee musta karmean harpun näköisen), ei meikkiä ja päälle liian pienet vaatteet.
Olen huomannut tuttavapiirissä, että suurin osa niistä ihmisistä, jotka sanovat olevansa rumia, onkin ihan tavallisen ja kivan näköisiä. En usko että tämän ketjun " luonnon rumista" monikaan oikeasti on ruma. Tästä päästäänkin pohtimaan, mitä se rumuus sitten oikeastaan on?
Kauneusihanne on ainakin nykyisin aivan typerän kapea. Oletteko nähneet esim. sen silmälasimainoksen, jossa on ekassa ruudussa muka ruma " not" -nainen ja tokassa ruudussa muka kaunis " hot" -nainen, vaikka molemmissa kuvissa nainen on tosi kaunis.
Mainokset tuottavat turhaa rumuuden tunnetta.
t. ap