Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täysillä eläminen juhlimista ja ryyppäämistä?

Vierailija
30.01.2019 |

Vai mitä se tarkoittaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla vapaa oravanpyörästä. ei kiire mihinkään.

Vierailija
2/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännisten panemista ja aukupuolitauteja.

Vierailija
4/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että ei jätä itselleen tärkeitä asioita tekemättä ympäristön paineen takia.

Vierailija
5/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä tyhjää

Vierailija
6/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille "eläminen" tarkoittaa konkreettisesti yleensä juuri tuota (ja kaikista olennaisesti paneskelu)

Vierailija
7/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana se oli juuri sitä. Nyt olen viimeisen vuoden aikana huomannut että täysillä eläminen tarkoittaa mulle nykyään parisuhteeseen ja onnellisuuteen panostamista sekä päämäärien tavoittelemista ja saavuttamista!

N24

Vierailija
8/12 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuorempana noin. Aikuisena ei enää jaksa tai huvita tuollainen enää.

Vierailija
9/12 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Joskus 16v:nä hetken tuntui tuolta mutta aika nopeasti kyllästytti. Seuraava päivä meni täysin hukkaan elämästä  kun väsytti - mitä täysillä elämistä päivällä nukkuminen on??

Mulle täysillä eläminen on sitä että keksin elämääni sisältöä ja hyvää oloa joka päivä. Eilen se tarkoitti matkoilta kotiin palaamista aamulla, perheen tapaamista 2 vkon tauon jälkeen ja iltapäivää ihanan lapsenlapsen kanssa. Illalla sitten yksi jakso dekkaria miehen kainalossa kylvyn jälkeen.

Tänään teen töitä ja toivottavasti tapaan ystäväni kahvilla. Käyn illalla teinin kanssa kirjaostoksilla ja haukkaamassa jotain pientä hänen toivomassaan kuppilassa. Huomenna vain nautin rauhallisesta olosta.

Viikonloppuna on vuorossa lisää lapsenlapsia - olen luvannut että piparitalon saa vihdoin "purkaa". Laitetaan hyvää ruokaa ja syödään isolla porukalla. Sunnuntaina laitan pyykit pyörimään ja katselen leffoja takkatulen ääressä. Laitetaan miehen kanssa hyvää ruokaa ja nautitaan ehkä lasi viiniä sen kanssa.

Odotan jo kesää jolloin täysillä eläminen on mulle puutarhanhoitoa ja auringossa (toivottavasti!) lekottelua omalla terassilla. Mustikatkin odottaa poimimista lähimetsässä

Vierailija
10/12 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit viikonloppumatkat turistirysiin.

Vierailija
11/12 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se tarkoittaa sitä, että teen mistä pidän arkisinkin, enkä vain elä lomasta lomaan.

Vierailija
12/12 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysillä eläminen on sitä, että tajuaa sen, että meillä on vain tämä yksi elämä. Ja pyrkii siis tekemään itselleen mieluisia asioita niin paljon kuin mahdollista. Luo itse itselleen omat normit ja elää niiden mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi