Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka noita yksityispuljuja valvoo, kun ei valtio ainakaan

Vierailija
30.01.2019 |

niissähän sattuu ja tapahtuu ties mitä, esim vihanneksen tasolla olevat tulevat raskaiksi jne.
Meno on kuin helvetin esikartanossa.
Aina kun motiivina on tehdä ihmisillä rahaa, se vetää pahoja ihmisiä puoleensa. Oletteko tajunneet tätä asiaa. Minä olen jo ajat sitten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankintasopimuksen mukaan ostajalla on oikeus valvoa, mutta kun kunnissa ei ole osaamista ja toisaalta siellä tiedetään myös se, että jos epäkohtiin puututaan, niin vanhuksille pitää löytää joku hoitopaikka. Lisäksi harvassa kunnassa virkamiesjohto suostuu siihen, että heidän hyväksymänsä kilpailutuspäätös olisi huono. Siksi pitää vaieta ja odottaa seuraavaa kilpailutusta.

Vierailija
2/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt vedetä yhdestä tapauksesta johtopäätöksiä. Miten Suomessa vastaava estettäisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntien tehtävähän se on. Vaan kuka valvoo, että jokainen niistä yli 300 rinnakkaisesta hallintopyramidista hoitaa tehtävänsä?

Vierailija
4/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ongelmat on myös lasten sijoituksissa ja huostaanotoissa. Sossujen pitäisi valvoa niitäkin paikkoja, mutta olen omin silmin nähnyt, etteivät sitä tee.

Vierailija
5/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs nyt vedetä yhdestä tapauksesta johtopäätöksiä. Miten Suomessa vastaava estettäisiin?

Tämä(kään) ei ole yksittäistapaus.

Vierailija
6/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä(kään) ei ole yksittäistapaus.

Kuinkas paljon näitä tapahtuu? 

Vierailija
7/7 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niissähän sattuu ja tapahtuu ties mitä, esim vihanneksen tasolla olevat tulevat raskaiksi jne.

Meno on kuin helvetin esikartanossa.

Aina kun motiivina on tehdä ihmisillä rahaa, se vetää pahoja ihmisiä puoleensa. Oletteko tajunneet tätä asiaa. Minä olen jo ajat sitten.

Jenkkitapaukseen en ota kantaa, mutta Suomessa on kuntien tehtävä valvoa ostamiaan hoivayritysten tuottamia palveluita. Kunnilla on kuitenkin itsehallinto, joten riippuu täysin kunnasta, kuinka valvonta on järjestetty ja kuinka se toimii. Valtion valvontaa edustavat lähinnä Valvira ja AVIt, jotka reagoivat kanteluiden perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä