Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tämä helvetti lopu ikinä? (Erosuru)

Vierailija
30.01.2019 |

Erosta hiukan päälle vuosi aikaa ja vedän edelleen päivien itkumaratoneja viikoittain. En vaan jaksa enää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti. Ihan turha siinä menneessä on roikkua, edes kaipuun säikein.

Mutta mulla meni neljä vuotta pahimman surun kanssa, mutta siitäkin selvisi.

Vierailija
2/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on kyllä rankkaa ja itse kärsin lapseni erosta tällä hetkellä.

Olen surullinen tulevaisuuden suunnitelmien rikkoutuessa turvallisen kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru muuttaa muotoaan ajan kanssa. Klisee, mutta totta. Huolehditko muuten itsestäsi (liikunta, syöminen, harrastukset)? Jotain tulevaan tähtäävää? Voimia. ❤️

Vierailija
4/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa laastari

Vierailija
5/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sureva. Mielialalääkkeet, terapia, ja ihmisille puhuminen ovat niitä keinoja, joilla yritän selviytyä. Välttelen yksinoloa ja koitan pysyä aktiivisena koko ajan. Hae ammattiapua jos resurssit riittää.

Vierailija
6/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama, ja pahalta tuntuu yhteisiä ystäviä on vaikea kohdata, kaikki muistutaa exästä, ja kun ex on mennyt eteenpäin...

Vierailija
7/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on kyllä rankkaa ja itse kärsin lapseni erosta tällä hetkellä.

Olen surullinen tulevaisuuden suunnitelmien rikkoutuessa turvallisen kumppanin kanssa.

ja lapsesi ex viestittelee sulle? kaverin ex teki ja ihan vaan kiusatakseen exää kun tietää että se satutti kaveriani.

Vierailija
8/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa laastari

joo miehelläni oli laastari avioeron jälkeen, harmittaa kun se laastari hengaa miehen siskon kanssa siitä akasta ei pääse eroon mutta onneksi ex-akka on historiaa

Vierailija
9/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse eronnut, mutta sivusta joutunut seuraamaan, niin on kyllä törkeä exä joka päivittää uutta avoliittoa sekä rakkautta somessa iloisena ja ensin jättää toisen jonka kanssa asunut eli vakavassa suhteessa.

Hienotunteisuus auttaa erossa.

Vierailija
10/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse eronnut, mutta sivusta joutunut seuraamaan, niin on kyllä törkeä exä joka päivittää uutta avoliittoa sekä rakkautta somessa iloisena ja ensin jättää toisen jonka kanssa asunut eli vakavassa suhteessa.

samanlainen tuttu, hokee uutta rakkautta/kihlaustautumista muutaman viikon jälkeen.

Vierailija
11/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samanlainen tuttu, hokee uutta rakkautta/kihlaustautumista muutaman viikon jälkeen.

Meillä tämä uusi kumppani kirjoittelee uuden rakkaansa seinälle imeliä rakkauden hehkutusta ja nämähän tulee meille kavereille ja hänen exälleenkin näkyviin Facebookin uustisvirrassa.

On kuin kylmä rätti naamalle, kun pompsahtaa näytölle näitä

Vierailija
12/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ja tsempeistä. Miten voikin olo hetken tuntua paremmalta KUNNES taas mennään takapakkia ja todella syviin vesiin. 😟 En tule tällaista piinaa kyllä vuositolkulla kestämään et tarvitsee sit varmaan hankkia ammattiapua jossain vaiheessa... Ap

Vierailija
13/13 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin yks päivä kuvan ystävästäni (hänen ex)eiköhän tämä  tykänyt kuvastani, noloa kun kaikki p mitä on lähetellyt ystävälleni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme