HALO ylläpito käykääpä katsomassa miltä keskustelu osio toimii IPad laitella !
Eli oikean laidan palkinto hyppä keskustelun päälle ! Kannataa aina muutosten jälkeen tarkistaa toimiko vielä kaikkiaa alustoilla eikä olettaa
Kommentit (20)
Androidilla jos yrittää säätää tekstin kokoa sormilla nipistämällä/laajentamalla, niin heittää takaisin edelliselle sivulle. Todella ärsyttävää.
Minulla puhelimella teksti on reunasta reunaan. Tosi rasittava lukea kun ei jää väliä yhtään vasempaan laitaan eikä toiseenkaan jos teksti on kirjoitettu niin ettei rivinvaihtoa ole käytetty.
Joo sivut pomppii ihan miten sattuu!
Minä en oo onnistunu iPhonella lukemaan yhdenkään keskustelun toista sivua paria sekuntia kauempaa. Nakkaa aina edelliselle sivulle.
Pääsenpähän eroon tästä palstastailusta kun hermo palaa.
Puhelimella teksti ei mahdu ruutuun vaan sitä joutuu siirtelemään.
Joo, täysin käyttökelvoton ipdadilla. Oikea palkki vasemmassa reunassa tekstien päällä ja sivujen pomppiminen miten sattuu... Ei nää näköjään testaa näitä yhtään. Käyttäjät toimii testaajina.
Oisko nyt hyvä hetki vieroittautua palstasta?
Jaa, minulla toimii ihan hyvin sekä iPadilla että iPhonella? En kyllä ole kumpaankaan päivittänyt viimeisintä käyttispäivitystä, joten johtuisiko siitä.
Windows-tabletilla toimii ongelmitta. :)
Suuri ja mahtava Windows kirjoitti:
Windows-tabletilla toimii ongelmitta. :)
Myös Windows Phonella toimii liukkaasti kuin ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän samsungin tabletilla ja heittää tokalle sivulle päästyä takaisin ensimmäiselle sivulle!
Hei haloo! Androidia ei ole tarkoitettu tabletteihin. Sen kehitysympäristö ei ota huomioon tablettikäyttöä ja siksi Androidin toimivuus tablettikäytössä on surkea.
Applen iPad toimii hienosti ja Windows isolla näyttökoolla ja tehokkaalla prosessorilla. No molemmat maksavat sitten aika paljon enemmän kuin halpis-Androidit.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla toimii ihan hyvin sekä iPadilla että iPhonella? En kyllä ole kumpaankaan päivittänyt viimeisintä käyttispäivitystä, joten johtuisiko siitä.
Samoin toimii minulla.
Eiköhän syy ole se perinteinen ja juuri päinvastainen kuin ehdotit.
Noilla kenellä on ongelmaa palstan kanssa, on edelleen käytössä liitukauden aikaiset versiot, eivät ole vuosiin jos ylipäätään koskaan, päivittäneet laitteidensa ohjelmistoja.
Kyllä palsta on varmasti suhteellisen hyvin testattu ennenkuin uudistus otettiin käyttöön, mutta ihan kaikella vanhalla sonnalla ei voida testata eikä oikein tukeakaan.
Kyllä ne varmaan testaa nää jollain superlaitteilla, mutta eihän se sitten meidän käyttäjien tavislaitteilla toimi.
Kuten tuolla joku aiemmin kirjoitti, ylivoimaisesti suurin syy tämänkaltaiseen napinaan on ja on aina ollut, laiskat käyttäjät jotka eivät pidä huolto laitteistaan.
On lukemattomista muistakin syistä yksinkertaisesti typerää käyttää ohjelmistoltaan vanhentunutta laitetta.
PÄIVITTÄKÄÄ NE OHJELMISTOT, maailma hymyilee teille kun annatte sen hymyillä.
Helppo ja maksuton toimenpide, ei tarvitse ostaa uutta puhelinta.
Kysy vaikka perheen teiniltä apua, jos et itse osaa.
Mulla on myös mahdotonta lukea palstaa iPadilla. Ja uusi tabletti on, ohjelmisto ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolla joku aiemmin kirjoitti, ylivoimaisesti suurin syy tämänkaltaiseen napinaan on ja on aina ollut, laiskat käyttäjät jotka eivät pidä huolto laitteistaan.
On lukemattomista muistakin syistä yksinkertaisesti typerää käyttää ohjelmistoltaan vanhentunutta laitetta.
Minulla on ajantasaiset Applen laitteet sekä välkky teini auttamassa. Silti tökkii. Ehkä ylläpidon kannattaisi ottaa yksi tällainen osaava teini sinne johonkin työharjoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toimii minulla.
Eiköhän syy ole se perinteinen ja juuri päinvastainen kuin ehdotit.
Noilla kenellä on ongelmaa palstan kanssa, on edelleen käytössä liitukauden aikaiset versiot, eivät ole vuosiin jos ylipäätään koskaan, päivittäneet laitteidensa ohjelmistoja.
Kyllä palsta on varmasti suhteellisen hyvin testattu ennenkuin uudistus otettiin käyttöön, mutta ihan kaikella vanhalla sonnalla ei voida testata eikä oikein tukeakaan.
Mulla on iPhonessa 12.0 eli pari viimeisintä päivitystä jäänyt välistä mutta ei todellakaan mikään liitukaudenaikainen versio, mutta en kans pysty lukemaan keskusteluista kuin ekan sivun kun aina tokalle sivulle siirtyessä heittää takas ekalle.
Itsellä IPad (2018). Toimii ainakin minulla normaalisti.
Mulla toimii padilla ongelmitta. Ikivanha laite, mutta päivitykset kunnossa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ipadin ohjelmisto on ajan tasalla. Silti samat ongelmat.
Minä käytän samsungin tabletilla ja heittää tokalle sivulle päästyä takaisin ensimmäiselle sivulle!