En ole ikinä äänestänyt, olen jättänyt sen muiden, minua viisaampien käsiin. Mutta ketä hittoja te ootte sinne oikeen päästänyt teutaroimaan?!
Koko pirskatin maahan on melkein myyty ja sisään lappaa porukkaa ku bordelliin, ulos mennessä viedään perintöhopeat ja tuhkatkin pesästä! Nyssitä järkeä lanttulaatikkoon ja äänestämään järjellä!
Kommentit (14)
Jos et äänestä, sinun pitää hyväksyä muiden äänestäneiden valinnat. Ei parane valittaa.
Viitoittamallasi tiellä kohti järjen riemukulkua.
Jos ei äänestä ei saa valittaa!
Äänestämättä jättäminen on typerintä mitä voi tehdä!
Kyllä vielä hyvin meni kun ei ollut ikää äänestää. Kekkonen ja Manu hoiti hommat. Tosin heilläkin loppuaikoina jo ote lipesi. Ottakaa ohjat käsiin nyt.
Olet käsittänyt väärin, äänestäminen on luusereille.
Kerron sinulle nyt suuren salaisuuden: muut EIVÄT ole sinua viisaampia.
Voit aloittaa kaipaamasi muutoksen itsestäsi.
Minä en ole äänestänyt nykyisiä hallituspuolueita. Syytän ap sinua, kun olit myötävaikuttamassa nykyisen hallituksen syntyyn. Mikset tehnyt mitään, kun sinulla oli mahdollisuus?
Menet nyt tänävuonna sitte äänestämään.
Viimevaaliuurnilla oli jengiä, jotka ei osannu mennä oikeeseen jonoon sukunimen alkukirjaimensa mukaan, vaan sekin piti kysyä vaalivalvojilta.
Sinne se vaan sujautti lipun uurnaan samanarvoisesti kuin minäkin.
Äänestämättä jättäminen on AINA ääni sille ketä eniten inhoaa. Jos jätät äänestämättä mielestäsi vähiten huonoa puoluetta, vie heidän paikkansa se, ketä äänestetään enemmän- Kokoomuksen kannattajat on ahkerimpia äänestäjiä ja siksi koko ajan vallassa, koska muiden puolueiden potentiaaliset äänestäjät marisee, ettei "minun äänelläni ole mitään merkitystä". Kyllä on! Jos äänestät, on todennäköisempää saada valtaan joku muu kuin Kokoomus, jos taas et äänestä, saa juuri se Kokoomus enemmän paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos et äänestä, älä valita.
Jos ei äänestä, niin miksi pitäisi elää teidän äänien tuomilla ongelmilla mitkä ei kuulu äänestämättä jättäneelle. Minulla on sellainen tilanne etten ole riippuvainen kenestäkään taloudellisesti enkä muutenkaan. Minä olen täysin pelkkä maksaja ja vielä sellaisille asioille mitä muut on minulle äänestäneet. Nyt jos joku sanoo, että onhan sulla terveudenhuolto ja saanu koulut käytyä. Joo niin oon, mutta mä olen varmasti maksanut kymmenkertaisesti ne takasin ajat sitten. Pitäis olla sellanen vaihtoehto, että jos ei äänestä niin saa päättää onko syteemin ulkopuolella, niin että hoitaa omat juttunsa omilla rahoilla. Siihenkin tulis kannatusta hyvin paljon. Olis kiva saada rahoille vastinetta, koska mä en halua tukea verorahojani muualta tulleille ja muille huijareille, jotka istuu hallituksessa vedättämässä rahoja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et äänestä, älä valita.
Jos ei äänestä, niin miksi pitäisi elää teidän äänien tuomilla ongelmilla mitkä ei kuulu äänestämättä jättäneelle. Minulla on sellainen tilanne etten ole riippuvainen kenestäkään taloudellisesti enkä muutenkaan. Minä olen täysin pelkkä maksaja ja vielä sellaisille asioille mitä muut on minulle äänestäneet. Nyt jos joku sanoo, että onhan sulla terveudenhuolto ja saanu koulut käytyä. Joo niin oon, mutta mä olen varmasti maksanut kymmenkertaisesti ne takasin ajat sitten. Pitäis olla sellanen vaihtoehto, että jos ei äänestä niin saa päättää onko syteemin ulkopuolella, niin että hoitaa omat juttunsa omilla rahoilla. Siihenkin tulis kannatusta hyvin paljon. Olis kiva saada rahoille vastinetta, koska mä en halua tukea verorahojani muualta tulleille ja muille huijareille, jotka istuu hallituksessa vedättämässä rahoja itselleen.
Olet äänestänyt hallitusta, sillä jos sinä ja kaikki muut äänestämättä jättäneet olisitte äänestäneet muita puolueita, istuisi he hallituksessa eilä nuo nykyiset.
No mua ole ainakaan huvittanut tehdä sun puolestasi ratkaisuja niinpä vedin arvalla. En tee töissäkään muiden hommia ja siitä sentään maksetaan..
Se on teutorisoimaan.