Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä pelota syödä ravintoloissa tai kuppiloissa. Joku työntekijä voi sylkeä tai räkiä ruokaanne ennen tarjoilua?

Vierailija
29.01.2019 |

Nimittäin jos sattuisi sellainen tilanne, ettei ruoantilaajan pärstä sattuisi jostain syystä miellyttämään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ei uskalla tehdä mitään ns. erikoistilauksia. Esim. en pidä sipulista, mutta en uskalla pyytää mitään ilman sipulia. Varsinkaan missään hampparipaikoissa. Pelkään, että silloin niihin syljetään. Mieluummin kaavin itse ne sipulit pois hampurilaisen välistä kuin söisin sylkiburgeria.

Vierailija
2/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ei uskalla tehdä mitään ns. erikoistilauksia. Esim. en pidä sipulista, mutta en uskalla pyytää mitään ilman sipulia. Varsinkaan missään hampparipaikoissa. Pelkään, että silloin niihin syljetään. Mieluummin kaavin itse ne sipulit pois hampurilaisen välistä kuin söisin sylkiburgeria.

Miksi epäilet, että niihin mahdollisesti syljettäisiin jos teet erikoistilauksen? Senkö takia, että se on työntekijöille ylimääräinen vaiva? Oikeastiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh lyt kuulemma usein heittävät soosit naisasiakkaiden pitsoihin.

Vierailija
4/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiaa oikein miettii, kyllä pelottaa.

Toisaalta keskiverto ihminen kuten minä en tekisi tuollaista ja useammat meistä on keskivertoja, niin ehkä noin käy vain todella harvoin...

Vierailija
5/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa pizzerioissa on esim. ulkomaalaistaustaisia ihmisiä töissä, jotka saattaisivat tehdäkin niin.

Vierailija
6/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi syödä noissa paikoissa.

Vierailija
7/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. 99,9 prosentin todennäköisyydellä niin ei tapahdu, ja jos tapahtuu, tuskin mä siihen kuolen.

Vierailija
8/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä saa näköjään pelätä neuoloja... 

Vierailija
9/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tällainen tapaus meni oikeuteen asti, kun asiakas sai suuhunsa sukupuolitaudin, siis syömästään pizzasta. Ah med tjsp sai pienet sakot.

Eikä! Sano, ettei toi ole totta! Ei kai tuollaista ainakaan Suomessa ole tapahtunut? Mistähän tuollaisenkin voi todistaa tapahtuneeksi? Jos on vaikka jostain muualta saanut taudin?

Vierailija
10/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tällainen tapaus meni oikeuteen asti, kun asiakas sai suuhunsa sukupuolitaudin, siis syömästään pizzasta. Ah med tjsp sai pienet sakot.

Eikä! Sano, ettei toi ole totta! Ei kai tuollaista ainakaan Suomessa ole tapahtunut? Mistähän tuollaisenkin voi todistaa tapahtuneeksi? Jos on vaikka jostain muualta saanut taudin?

No ei olekaan totta. Urbaani legenda, joka on kiertänyt jo 25 vuotta.

Vierailija
11/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset paikat jossa joku elämäänsä kyllästynyt tuleva supertähti "on vaan töissä" on vaarallisimpia paikkoja. Ulkkarit vetää koko suvun elannon kebabpaikoistaan ja haluaa olla niistä ylpeitä.

Muistan kun yks opiskelukaveri joka oli kaupassa töissä kerto raapivansa ryppyreikäänsä (kondylooma) eikä jaksanut pestä kun hyllytti vihanneksia ja muuta ruokaa käsin, ja nauro vaan että siellä kaupassa käy niin ärsyttäviä ihmisiä.

Vierailija
12/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu syömään mistää hinnasta karvakäsien ruokapaikoissa.

Muslimit pitävät jo lähtökohtaisesti kristittyjä uskottomina koirina ja kerran käytyäni paikallisen pizzerian takahuoneessa (ostamassa omistajalta erään esineen), en halua astua koko läävään enää jalallani.

Vierailija
13/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pizzat maistu samanlaisilta, jos niissä ei ole karvoja.

Vierailija
14/14 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uskalla käydä tiettyjen etnisten omistamissa ruokapaikoissa. Ovat jo päällisin puolin törkyisen näköisiä.