Oletko lihonut kesän aikana?
Kommentit (15)
Koskaan en ole lihava ollutkaan, mutta kilon verran on lähtenyt, kun olen jättänyt jugurtin ja suklaan syönnin minimiin.
mä lihon aina kesällä vähän.
sitten kun menee taas kouluun ja töihin niin ne kilot tippuu
Laihdun aina kesällä, lihon talvella. (Kesällä tulee liikuttua enemmän ja syötyä kevyemmin, varsinkin jos on lämmintä.)
Grillaamista emme harrasta, kerran on syöty makkaraa kesän aikana. On niin kuuma että pahaa tekee, eipä juuri herkut siis maistu :/.
Kova rääkkidieetti edessä syksyllä, huoh.
BMI jo kohta 20 (19.6!!!!) YöK!
Mahassa roikkuu ihmeläskimakkaroita, ällöä. Onneksi ei ole täällä päin juuri uimarantailmoja ollut.
Syksyllä BMI saa luvan painua takaisin sinne 17.9 kohdalle, koska se on mulle normaalipaino ja se luonnollisin olotila.
Joten on noita kiloja muutama karttunut...
Kesällä olen muutenkin aina vähän kevyempi, mutta nyt olen myös tietoisesti laihduttanut. Viides kilo menossa.
...niin se johtuu kyllä pelkästään liian pienistä vaatteista! Osta nyt ihmeessä oikean kokoiset vaatteet, niin ne eivät purista kehoasi pateille.
johdu vaatteista, en käytä ihonmyötäisiä vaatteita, ennemmin hiukan liian suuria kuin pieniä. Ne makkarat vaan on!!
Mutta joo, kyllä mä tiedän että en ole OIKEASTI lihava eikä mulla ole grammaakaan ihan oikeaa ylipainoa, mutta tää vaan tuntuu tosi oudolta, kun olen koko aikuisikäni ollut tietynkokoinen ja -mallinen, ja nyt yhtäkkiä onkin jotain puristeltavaa.
Toisaalta täytyy kyllä myöntää, että kasvot näyttävät kyllä huomattavasti paremmalta nyt, kuin laihempana. Kun vaan tottuisi tähän kroppaan, niin tän vois pitääkin :)
2 kg tullut ylimääräistä makkaraa!
Syön epäsäännöllisemmin, liikun vähemmän ja syön ihan liikaa jäätelöä.
Syksyllä lisäkilot putoaa kyllä nopeasti.
Mutta: Vain yksi liikakilo tänä kesänä (toistaiseksi). :)
Samana pysymisen saat kyllä unohtaa.
Muutama kilo on toivottavasti tullut kun raskaana olen.