Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleminen suojaamattomana

M53
27.01.2019 |

Aika moni nainenkin, miehistä puhumattakaan, tuntuu haluavan naisen nuolemista myös satunnaisten seksikumppaneiden kanssa. Tautiriskejä ei paljon mietitä. Naisen nuoleminen on upeaa ja helppo tapa saada naiselle orgasmi, mutta itse en haluaisi nuolla vierasta naista suojaamatta. Erilaiset suojat taas pilaavat suurelta osin koko homman. Miten erityisesti naiset suhtautuvat asiaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelen samaa aihealuetta. Olen eronnut pitkästä parisuhteesta jokin aikaa sitten. Kaipaan hellyyttä ja seksiä, mutta taudit pelottavat. Kaikki on muuttunut reilun 20 vuoden aikana, kun viimeksi olin sinkku.. Kokovartalokondomiinko pukeutuneena täytyy nykyään etsiä uutta kumppania? Kaikenlaiset suojat latistavat kyllä tunnelmaa.

N<50

Vierailija
2/2 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No satunnaisseksissä ei vissiin kaikkea tarvitse puuhata? Mielestäni sen suuseksin voi puolin ja toisin jättää sitten vakituiseen suhteeseen jossa taudit on testattu ja homma on turvallista kaikille. Tosin pitää kyllä huomata sekin ettei suuseksissä juurikaan ole riskiä tartunnoille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi