Evakuoidaanko helsinkiläiset tänä yön jonnekin kun tulee hirmupakkanen
Huomenna ei ainakaan ne jotka on jäänyt evakuiomatta niin elkää menkö töihin
Kommentit (11)
Ärsyttää median paisuttelu asiassa kuin asiassa. Kovia pakkasia on ollut aina ennenkin eikä niistä ole mesottu kuin jostain luonnonmullistuksesta. Samoin on ollut hellekesiä ja kylmiä kesiä.
Kyllä sinun luoksesi me kaikki tullaan. Onko takka jo täynnä puita valmiina. Täältä tullaan, olet tai et ole valmis.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää median paisuttelu asiassa kuin asiassa. Kovia pakkasia on ollut aina ennenkin eikä niistä ole mesottu kuin jostain luonnonmullistuksesta. Samoin on ollut hellekesiä ja kylmiä kesiä.
Sanos muuta. Viime viikolla olin autolla liikkeellä "erittäin huonon kelin" aikana. Yksittäisiä hiutaleita leijaili, ihan perus talvisää, en huomannut mitään vaarallista tappokeliä. Oudoksi on mennyt.
Toivottavasti kodittomat viedään just johonkin lämpimään urheiluhalliin yöksi.
Olin tänään yli kolme tuntia ulkona, mutta pakkastakaan ei ollut kuin reilu 10 astetta. Käyn kävelyllä, vaikka olisi 30 asteen pakkanen. Vaatteista se on kiinni aivan kuten maaseudullakin. Töihin ei onneksi huomenna tarvitse mennä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa osa tempaistaan kirkkauteen sitä ennen.
En tiedä kirkkauteen tempaisuista, mutta minä tempaisen kirkasta lämmikkeeksi.
-Arska
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kodittomat viedään just johonkin lämpimään urheiluhalliin yöksi.
Onhan niille majoitusta järjestetty, mutta spurgut eivät viihdy toistensa seurassa.
Helsingissä paljon kodittomia ja syrjäytyneitä. Mihin he? Jos Helsinki on hetkisen kaunis, se untako on vaan? Turhaa unelmaa?
https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/10vrk
Maanantaina ylin -6 astetta, alin -13 astetta. Ei nyt ihan hirmupakkasilta omasta mielestäni vaikuta.
Eikö ne kuuluta pihoissa, minne ihmisten on mentävä. Urheiluhalleihin ym.