Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetyydytys kumppanin kanssa

mietteliäs
27.01.2019 |

Te, jotka tykkäätte kumppanin nähden tai yhdessä hänen kanssa harrastaa itsetyydytystä, kertokaa mikä teidän mielestänne siinä on parasta, ja jotain kokemuksia tai fiiliksiä asiaan liittyen?

Itse olen melko tuoreessa suhteessa ja kumppani ehdotti mulle tätä. Tuntuu jotenkin, etten pystyisi keskittymään ja rentoutumaan tarpeeksi, vaikkei se sinänsä 'liian' henkilökohtaiselta tunnukaan, mikä voisi puolestaan myös aiheuttaa estoja.
En pikaisella selauksella löytänyt tästä keskustelua, joten tein uuden, josko sen seurauksena rohkaistuisin itsekin!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se kun voi katsella kumppanin nautintoa ilman että tarvitsee miettiä omaa... Ja oman tulemisen säätely siinä on helpompaa kun voi huoletta rauhoittaa ilman että kaverin tarvitsee... Toimii loistavana esileikkinä. Yleensä päätyy meillä seksiin... Tee vaikka niin että sohvalla/lähekkäin ollessa laita sillai vaivihkaa käsi housuun ja aloita itsesi hyväily siinä vähän salaa. Koita miten kauan menee ennenkuin kaveri tajuaa mitä touhuat:-))) Voi olla ihan pirun kiihottavaa. Toimii ainakin meillä...

Vierailija
2/14 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä käytetään vibraa, siis kummatkin käyttää. Itselleni saan orgasmin Satisfyer 2 prolla viidessä minùtissa ja mieheni käyttää wand sauvaa. Hänellä ei mene kahta minuuttiakaan varsinkin jos minä vibraan itseäni samaan aikaan.

Välillä annan mieheni itsetyydyttää rintojeni väliin tai vaan laueta naamalleni tai suuhuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, että kun toinen ei jaksa tai pysty tms. tyydyttämään minua, mun sooloilu on kuitenkin yhteinen juttu. Minulle riittää välillä ihan hyvin että sormetan itseni ja mies esimerkiksi hieroo mun rintoja.

Koska mies tulee aika helposti yhdynnästä (kaikilla kumppaneille tämä ei ole ollut näin, ja toisaalta minä saan aika hitaasti), hän harvemmin runkkaa mun seurassa. Joskus kuitenkin ja silloin hän voi esimerkiksi valita minne laukeaa.

Yhdessä "tuhman" tekeminen on kivaa!

Vierailija
4/14 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ukko ala moiseen, mutta innostuu hirmusti jos alan hiplaamaan itseäni tai vähän enemmänkin.. toimii lämmittelynä oikein hyvin-

5/14 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina toiminut meilläkin. Aloitteen voi tehdä kumpi vaan ja toinen syttyy helposti mukaan.

Vierailija
6/14 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä toimisi meillä. Ei kumminkaan päin. Masturbaatio on todella molempien OMA juttu. Siitä ei puhuta eikä sitä tehdä toisen nähden.

Vierailija
7/14 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan purkautua naiseni katsellessa. Nautin, kun saan näyttää hänelle, miten kovaa oma käsi saakaan voihkimaan. Jos otan vielä fleslightin avuksi, melkein hävettää, miten lujaa ja täristen tulen.

Vierailija
8/14 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies käyttää Wandia? Tämä on mulle uutta.

Ja joo, harrastetaan. Toisen nähden, yhdessä, mies runkkaa ja laukeaa rinnoilleni, suuhuni, ruiskii kun voihkimme kumpikin nautinnosta.

Äärimmäisen kiihottavaa, tyydyttävää ja nautinnollista katsoa kun rakkaani tulee. Ehkäpä joskus onnistutaan saamaan ihan yhtaikaakin. Nam.

Vierailija
9/14 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme sitä miheni kanssa yhdessä ja erikseen ihan loppuun asti. Usein sormetan ja dildoa käytän illalla enneen nukahtamista mieheni ollessa vieressäni. Mies innostuu / saa erektion ja tyydytämme itsemme loppuun asti tai sitten MINÄ istun kalun päälle tai nostan pepen pystyyn merkiksi jotta haluan saada kalun sisääni takaapäin. Toimii meillä ihan hyvin.

Vierailija
10/14 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa ihan se miehen runkkaamisen katselu, miten nauttii ja kiihottuu, se on parasta. Miestä kiihottaa kun itse samalla sormetan ja pimppi ihan litisee. Masturbointi on meillä usein osa esileikkiä ja suuseksiä voi olla välissä. Myös leluja saatetaan käyttää.

Oon lauennut silleenkin että otan selinmakuulla mieheltä suihin ja hän välillä runkkailee itseään, samalla sormetan itseäni ja kun mies laukeaa rinnoilleni, minäkin tuun.

Tuo ajatus ettei ”pysty rentoutumaan” toisen läsnäollessa kertoo ehkä, että ei viel osata nauttia toisesta ja myös omasta kehosta ja jakaa vapaasti seksikokemusta, vaan on asetettu raamit sille mitä se ”oikea” seksi on ja miten se etenee.

Esim. että vain kumppanin sukuelimiin saa koskea, ei koskaan itseensä jos toinen on läsnä. Sehän on lopulta ihan hassu ajatus, ei sellaisia kummia sääntöjä kannata mielessään kehitellä. Seksistä tulee muuten helposti tosi yhdyntäkeskeistä ja ajan kanssa tylsääkin.

Vierailija
11/14 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei masturboi mut olis kiva löytää sellainen nainen siihen joka ei kaipaa panoa vaan yhdessä runkkaamista sillontällön..... jos ketä kiinnostaisi salakaveri niin kik nitriittimies

Vierailija
12/14 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Miten mies käyttää Wandia? Tämä on mulle uutta.

Ja joo, harrastetaan. Toisen nähden, yhdessä, mies runkkaa ja laukeaa rinnoilleni, suuhuni, ruiskii kun voihkimme kumpikin nautinnosta.

Äärimmäisen kiihottavaa, tyydyttävää ja nautinnollista katsoa kun rakkaani tulee. Ehkäpä joskus onnistutaan saamaan ihan yhtaikaakin. Nam.

Ihan samalla tavalla nuo suristimet tuntuu miehestä hyvältä terskan alapinnalla, kun naisilla klitoriksella

Eri

Vierailija
13/14 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole naiseni suostunut 😐

Vierailija
14/14 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean monesti vaimoni rinnoille,vaimo runkkaa kivikovaa kaluani kovasti ,menen hänen päälleen ja ruiskutan 48 vuotiaan vaimon isoille rinnoille,ja lopuksi imen isoja rintoja kunnolla.