Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua värianalyysiin?

Vierailija
25.01.2019 |

Haluaisin kovasti tietää, mihin vuodenaikaan kuulun värianalyysin mukaan. Itselläni on ehkä sen verran erikoinen väritys, että haastavaa yrittää saada sitä mihinkään lokeroon...mulla siis tummanruskeat silmät, kellertävä, helposti ruskettuva mutta kalpea pisamainen iho ja (luonnostaan) hunajanvaalea tukka. Kulmakarvat maantienväriset/harmaanruskeat, ripset aika tummat. Osaako joku auttaa? Olisinko ehkä syksy? Ainakin varmaan lämmin enemmän kuin kylmä? Rahat ei tällä hetkellä riitä ammattilaisen konsultaatioon, mutta suunnittelen häitä täyttä häkää ja haluaisin valita mekon, jonka valkoisen sävy olisi mahdollisimman imarteleva. Kiitos jo etukäteen! :)

Apua värianalyysiin?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa syksyltä...itse olen kesä. 

Vierailija
2/2 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti tietää, mihin vuodenaikaan kuulun värianalyysin mukaan. Itselläni on ehkä sen verran erikoinen väritys, että haastavaa yrittää saada sitä mihinkään lokeroon...mulla siis tummanruskeat silmät, kellertävä, helposti ruskettuva mutta kalpea pisamainen iho ja (luonnostaan) hunajanvaalea tukka. Kulmakarvat maantienväriset/harmaanruskeat, ripset aika tummat. Osaako joku auttaa? Olisinko ehkä syksy? Ainakin varmaan lämmin enemmän kuin kylmä? Rahat ei tällä hetkellä riitä ammattilaisen konsultaatioon, mutta suunnittelen häitä täyttä häkää ja haluaisin valita mekon, jonka valkoisen sävy olisi mahdollisimman imarteleva. Kiitos jo etukäteen! :)

Suosittelen sovittamaan erilaisia mekkoja, vain siten löydät sinulle parhaiten sopivan sävy. Ei siihen mitään värianalyysejä tarvita. 

p.s. voit myös sovitella eri sävyisiä valkoisia vaatteita kaupoissa...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi