En jaksa enää yhtään näitä pakkasia!!!!!!!!!!!
Jumankauta ku naama on niin kuiva että halkeaa kohta! Mikään rasva ei auta! Kilo apteekin rasvaisinta tököttiä naamaan eikä auta mitään!!! Sama käsien kanssa.
Sitte päänahka...päänahka niin kuiva että hilseilee.
Naama on valkoinen, kalpea, eloton, surullinen. Pitää laittaa pakkelia päälle. Kesällä ei tarvitse mitään.
Mieliala on apea, ahdistunut ja todella väsynyt. Mitään ei jaksaisi tehdä. Kesällä jaksaa aamusta yöhön kokoajan jotain.
Tuo kylmyys ulkona.. jotain niin karseaa.
En kestä enää!!!!
Kommentit (18)
Ja sitten tämä liikunta... Pitää mennä johonkin hikiselle salille kun ulkona on niin ahdistavaa ja maa on kauhea sohjo jossa vaikeaa juosta ja tottakai hiihtolatuja joka hiton paikassa. Ei saa mitään ulkoilmaa eikä päivänvaloa!
Mitä pakkasi? Joku 11 astetta ei ole kovin kummoinen pakkanen Suomessa. Vai asutko rannikolla, missä ilma on raaempaa?
Saman huomannu.. apea mieli kokoajan ja väsyttää :(
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tämä liikunta... Pitää mennä johonkin hikiselle salille kun ulkona on niin ahdistavaa ja maa on kauhea sohjo jossa vaikeaa juosta ja tottakai hiihtolatuja joka hiton paikassa. Ei saa mitään ulkoilmaa eikä päivänvaloa!
Mä teen lumitöitä ja kesäisin en liiku ollenkaan, kun on niin h*lvetin kuumaa ja ei mitään tekemistä. Vyötäröltä hävinnyt jo useampi sentti.
Eihän nämä ole edes kovia pakkasia. Itse kyllä tykkään. Mukavaa kävellä, kun ei ole liukasta. Jos palelee, voi lisätä vaatetta.
No voi hyvä ihminen...Kyllä sulla on vaikeeta! Muuta ulkomaille! Jonnekin lämpimään paikkaan, vaikka Saharaan, on kuulemma mukavan lämmin paikka! Ei ole kylmä enää.
Niin kylmää ettei voi kuin valittaa. Onneksi kauppa on ihan vieressä että pakollinen ulkoilu on nopea.
Malta odottaa!
Kyllä se tästä.
Positiivisyyttä kehiin!
Minä taas en kestä kesiä.
Parempi lunta ja pakkasta, kestän sitä huomattavasti paremmin vaikka ärsyttää kun hiukset on niin sähköiset.
Harmi tosin että se vaikuttaa joillain noin pahasti.
Ihanaa löhötä peiton alla, juoda teetä ja katsella sarjoja.
Ei tarvitse mennä ulos.
Mielummin tällainen ilma kuin +2 astetta ja räntäsadetta.
Ihana kun aurinko komeasti paistaa. 27 näytti mittari ja hyvin tarkeni lenkkeillä. Vinkkinä, että pakkasilla meikkien käyttö minimiin, jollei jopa ilman niinkuin minä: iho hengittää paremmin. Perusvoidetta ihoon, eikä jatkuvasti olla pesemässä. Ei mitään ongelmia, ja meillä päin on joka vuotisia nämä "kovat" pakkaset.
Mie taas rakastan taas pakkaskelejä ❄️❄️❄️🌡️
Eihän tätä parempaa keliä olekaan talviaikaan
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en kestä kesiä.
Parempi lunta ja pakkasta, kestän sitä huomattavasti paremmin vaikka ärsyttää kun hiukset on niin sähköiset.
Harmi tosin että se vaikuttaa joillain noin pahasti.
Minäkään en kestä kesiä, siis sellaisia kuin viime kesä oli. En enää ikinä valita jos vielä joskus tulee kylmiä ja sateisia kesiä, paljon mieluummin niitä kuin sitä kestämätöntä hellettä, jota viime kesänä oli.
Talveksi tämä on just passeli. Paljon lunta, jotta on valoisaa (ja kerrostalossa asuvana huoltoyhtiö tekee meille lumityöt), ja sentään täällä lounaassakin pakkasta, jotta jää ja liukkaus pysyy poissa ja uskaltaa mennä ulos tarvitsematta pelätä liukastumista ja kipsiä joko käsissä tai jaloissa. Viime talvina ovat ulkoilut jääneet aika tavalla vähäisiksi, vain pakolliset menot liukastumista hysteerisesti peläten. Nyt on kiva tehdä kävelylenkkejäkin, vaikka sitten hangessa tarpoen!
No mitä sitten tapahtuu kun et enää kestä?