Viikko sitten lähetetty kirje ei ole vieläkään tullut
En jotenkaan usko että henkilö valehtelisikaan lähettäneensä, kahdessa eri kuoressa piti tulla eikä ole tullut ensimmäistäkään.
Perjantaina siis lähetetty. Voiko tosiaan kestää näin kauan?
Kommentit (12)
Minun sisko sai sai kummityttönsä itsetehdyn joulukortin heinäkuussa.
Hyvä posti!
Mulla on jäänyt saamatta kaksi te-toimiston kirjettä parin kuukauden aikana. Ilmeisesti korvauksena olen saanut muiden ihmisten postia kuten puhelinlaskuja ja tiliotteita.
Joskus kirjeen toimittamiseen on mennyt vuosiakin
Kuukausi sitten lähetetty kirje tuli eilen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt saamatta kaksi te-toimiston kirjettä parin kuukauden aikana. Ilmeisesti korvauksena olen saanut muiden ihmisten postia kuten puhelinlaskuja ja tiliotteita.
Kai olet tehnyt valituksen asiasta?
Just eilen mietin, että postiin ei voi enää luottaa yhtään.
Mulle tuli luukusta yks lasku, jonka päälle oli kirjoitettu käsin ”tämä toimitettiin väärään osoitteeseen”. Laskussa oli kaikki tiedot oikein nimestä ja huoneiston numerosta alkaen.
Puhumattakaan niistä lukuisista Rva Koskisen joulukorteista, jotka tippuivat omasta postiluukustani, vaikka nimeni ei ole sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tehnyt valituksen asiasta?
Olen. Kuulemma tällä alueella on jakelussa resurssiongelmia.
Turhaan sä sitä enää odottelet, posti on hukannut sen. Tai sitten vaan jakanut sen ties minne.
jaaha, tänään ei sitten koko postiauto ole käynyt. Jäljistä postilaatikoilla näkee, ettei siinä ole autoa käynyt.
Mahtoikohan eilennäkään käydä kun ei mitään postia tullut. Kiva odotella näin kauan
Posti kävisi jo vedonlyönnin kohteeksi: tuleeko mitään ja milloin tulee, jaetaanko mainokset vai ei, miten kauan Kelan kirjeen matka kestää - viikonko vai jopa kuukauden, tuleeko viime jouluksi lähetetty kortti kenties ensi jouluksi. Postille ilmoittaminen ei paljon auta, kohta on taas samat ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkaan usko että henkilö valehtelisikaan lähettäneensä, kahdessa eri kuoressa piti tulla eikä ole tullut ensimmäistäkään.
Perjantaina siis lähetetty. Voiko tosiaan kestää näin kauan?
Ooksä joltain kiinalaiselta homlta tilannu jotain heroiinia?
Voi kestää ja voipi olla ettei tule perille ensinkään. Justiinsa oli tuossa Tikkurilan aseman edustalla nippukaupalla postia putkin pientareita ja postin joku johtaja kommentoi että ihan vaan on sattunut inhimillinen virhe, nou hätä.