Orgasmi
Kuvailkaa hyvä orgasmi. Sellainen joka on jäänyt mieleen. Miten ja millainen tilanne.
Kommentit (3)
Minä olen ratsailla, mies panee vastaan kun liikun kyykyssä ylös alas. Hänen kalunsa hieroo mun pillua juuri oikeassa kulmassa, samoin häpyluut/kummut hankaa toisiaan niin että mun silmissä säkenöi. Saan useamman orgasmin peräkkäin. Tärisen päällä, pillu supistelee, hän jatkaa liikkumista, minkä seurauksena saan vielä suihkuorgasmin tähän päätteeksi. Orgasmin ihanan räjähdyksen tunteen lisäksi tunnen kun nesteet vain valuvat välistämme ja kuulen kuinka lätisee ja lotisee kun osumme yhteen ja taas erkanemme. Tämä kaikki näyttää riittävän miehelle, hän vetää minut lantiosta itseään vasten ja aloittaa loppukirin. Minä ruiskin vielä viimeisiä mehujani. Hän junttaa kullinsa mun pillun pohjaan ja laukeaa murahdellen. Jalkani tutisevat, kellahdan miehen viereen, hapuilen pyyhettä alleni.
Ihan aviovuoteessa työpäivän jälkeen, lapsi pelaa viereisessä huoneessa tietokoneella kuulokkeet päässä. Siitä huolimatta en uskalla juuri äännellä.
Sellainen joka tulee hitaasti voimistuen ja kestää kauan. Sen voi saada aikaan mies kielellä klitorista kiusaten pikkuhiljaa. Munalla orgasmia en ole vielä koskaan saanut.
Exäni oli hyvä. Nyt joudun tyytymään seksileluihin, kun hän löysi naisen, jolla parempi kroppa kuin minulla ja itsetuntokin paremmassa kunnossa varmaan.
Niitä on kymmeniä vuodessa,
Ei mitään kerrottavaa käteen vetäjille