En jaksa enää mennä töihin!
En jaksa herätä aamulla aikaisin ja lähteä raatamaan. En jaksa olla koko päivää taas siellä. Illalla ei jaksa muuta tehdä kun syödä ja mennä nukkumaan, että aamullla jaksaa taas herätä ja tehdä työitä.
En tajua mitä järkeä tässä on!
Kommentit (11)
jep, sama fiilis. mitä teet työksesi?
Älä sitten mene. Ei oo pakko. Ei se työnantaja ainakaan pakota. Irtisanoudu, jokamiehenoikeus nääs. Get a life
Minulla on tuon päälle kaksi lasta ja autosta olen joutunut luopumaan ei sillä 1200e kk palkalla ole varaa ylläpitää autoa. Nyt olen joutunut työttömäksi ja elämä maittaa ansiosidonnaisella. Otan tämän lomana, kun pätkätöissä ei lomia ole.
Kyllähän tuo ostovoima mikä on, köyhdyttää. Ihmettelen tosiaan että mistä saa töitä kun auto piti myydä...
T: Hitsaaja ja monen muun alan ammattilainen
Saikkua vaan tulemaan, kyllä se vitutus siitä.
Mutta katso että et saikuta vuodessa yli 65 päivää. Onneksi ne taas nollautuivat vuoden alussa.
T saikulla
Mies32vuotta kirjoitti:
Jatkan vielä...
Palkkakin on niin huono, että sillä elää juuri ja juuri.
Ilman autoa, ei voi käydä töissä. Eilen se hyytyi parkkipaikalle, kun oli niin paljon pakkasta. Auton pidän vain ja ainoastaan sen takia, että voin käydä töissä joka päivä. Ilman autoa ei pärjää. Auto on kallis pidettävä. Ja siis pidän sen vain työn takia.
Ja jotkut vielä ihmettelee, miksei mulla ole accaa ja 1,8 lasta.
Kohta pitää mennä nukkumaan, että huomenna jaksaa taas herätä töihin.
Työ, TYÖ T Y Ö TYYYÖÖÖÖÖÖ!!!!!
Jää sairaslomalle tai irtisanoudu töistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuon päälle kaksi lasta ja autosta olen joutunut luopumaan ei sillä 1200e kk palkalla ole varaa ylläpitää autoa. Nyt olen joutunut työttömäksi ja elämä maittaa ansiosidonnaisella. Otan tämän lomana, kun pätkätöissä ei lomia ole.
Kyllähän tuo ostovoima mikä on, köyhdyttää. Ihmettelen tosiaan että mistä saa töitä kun auto piti myydä...
T: Hitsaaja ja monen muun alan ammattilainen
joku muu löytyy sun tilalle.
Vaimos jättää sut. Ei työtöntä miestä ikuisesti katsota ja lapset kärsii.
Kiitos oikeistopuolueille duunarin aseman tilasta.
Jätä työ ja auto. Minimoi tulot ja tee budjetti tuloista ja menoista
Ota kaikki mahdolliset tuet ja hengitä. Tee elämästä juuri sitä mitä Haluat.
Olen ollut pitkän sairastamisen jälkeen 2 pv osa-aikatöissä, sama fiilis
Vierailija kirjoitti:
Jätä työ ja auto. Minimoi tulot ja tee budjetti tuloista ja menoista
Ota kaikki mahdolliset tuet ja hengitä. Tee elämästä juuri sitä mitä Haluat.
Minimoida kannattaa ensin menot. Sitten riittää minimaaliset tulotkin. :)
Hieman positiivisempi asenne elämään voisi auttaa. Jos ap olet terve, sinulla on jo todella paljon.
Jatkan vielä...
Palkkakin on niin huono, että sillä elää juuri ja juuri.
Ilman autoa, ei voi käydä töissä. Eilen se hyytyi parkkipaikalle, kun oli niin paljon pakkasta. Auton pidän vain ja ainoastaan sen takia, että voin käydä töissä joka päivä. Ilman autoa ei pärjää. Auto on kallis pidettävä. Ja siis pidän sen vain työn takia.
Ja jotkut vielä ihmettelee, miksei mulla ole accaa ja 1,8 lasta.
Kohta pitää mennä nukkumaan, että huomenna jaksaa taas herätä töihin.
Työ, TYÖ T Y Ö TYYYÖÖÖÖÖÖ!!!!!