Käytätkö kumit useammin kuin kerran?
Ja laitatko akan maksamaan puolet? Jos maksaa kokonaan, varmaan silloin kannattaa kertakäyttää kumit.
Kommentit (12)
Oikein vanhoissa terveysalan valistuskirjoissa tosiaan kondomit pestiin käytön jälkeen, kuivattiin ja talkittiin odottamaan uutta käyttöä. Ei oltu vielä kertakäyttökulttuurissa!
Vierailija kirjoitti:
Oikein vanhoissa terveysalan valistuskirjoissa tosiaan kondomit pestiin käytön jälkeen, kuivattiin ja talkittiin odottamaan uutta käyttöä. Ei oltu vielä kertakäyttökulttuurissa!
Ne oli silloin toisenlaisia.
Käytetään Sika Boomin eristysvaahtoa ehkäisyyn.
Olen nainen ja annan panna paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja annan panna paljaalla.
Olen mies ja minäkin annan panna paljaalla.
Siellähän ne peseentyy tiskikoneen aterinkorissa kuukuppien kanssa. Aterin korissa on se reikäkansi, ettei osu vastuksiin pesun aikana. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kortsuja. Rojut vaan naamalle tai selälän päälle.
Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyi mitä juttuja :D !!!!
Minulla on erikseen kesä- ja talvikumit ja käytän niitä monta vuotta.
Maksathan sinä myös aina pillereistä puolet?
Vierailija kirjoitti:
Maksathan sinä myös aina pillereistä puolet?
Tuo on tasapäinen jako. Vaan kuuluisiko miehen maksaa naiselle korvauksia kivusta ja kärsimyksestä kun joutuu myrkyttämään itseään ehkäisyn vuoksi? Tosin se lienee naisen vapaaehtoinen valinta, joten puoliksi.
Ollaa ekologisia ja ei käytetä kumia vaa lampaan suolta. En oo vaa vielä keksinyt et mite sen suolen saa lampaan sisästä pois mut käytössä on ollu