Kokoomus aikoo ainoaksi hallituspuolueeksi
Uhkui vaaliristeilyllä intoa ja tarmoa, odottavat isoa vaalivoittoa.
Kommentit (10)
En usko että onnistuva. Ollakseen ainoa hallituspuolue olisi saatava yli 60% paikoista. Enkä usko että muut puolueet haluavat jäädä oppositioon.
Ainakin kokoomusta äänestävä saa mitä tilaa. Viimeksi persuille äänensä antanut saikin siniset.
Jess, Kokoomus, huikeaa, mahtavaa!
Ihan varmasti haluavat. Jokainen puolue haluaa olla yksin vallassa. Suurin osa poliitikoista ottaisi mielellään vaaleilla valitun yksinvaltiaan paikan vastaan jos tilanne tarjoutuisi vastaan.
Se on sitten eri asia pääseekö kokoomus seuraavien vaalien jälkeen hallitukseen ylipäätänsä ollenkaan. Aika huonolta näyttää ennusmerkit sen suhteen tässä vaiheessa.
S**tanan tunarit, sanoi Kekkonenkin.
Oon aina ihmetellyt, kuka näitä äänestää. Eilisissä Kympin uutisissa sekin sitten selvisi: varakkaat eläkeläiset.
Olisikin, mutta pakko kai sen on ottaa sdp tai keskusta mukaan sotkemaan selvät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt, kuka näitä äänestää. Eilisissä Kympin uutisissa sekin sitten selvisi: varakkaat eläkeläiset.
Lätkänpelaajat koska aivottomia.
Kokoomus on jo julistautunut vaalien voittajaksi 79% kannatuksellaan ja päättää jatkossa yksin miten tätä maata johdetaan, EK tietysti vähän avustaa.
Sitten aikoo. Minun ääntäni eivät saa.