Uskallanko antaa syksyllä miehen mennä pikkujouluristeilylle jossa hän viime vuonna petti minua?
mitä te olisitte mieltä
Kommentit (13)
ilman mua, mun luottamuksen takaisiin saaminen olis liki mahdotonta eli luulen että oltais jo erottu...
ei olisi avioliittoa ilman luottamusta. Todennäköisesti mies olisi aikapäiviä sitten ollut jo ex. Jos ei olisi, se tarkoittaisi, että luottaisin häneen, ja hän saisi mennä, jos haluaisi.
Ei miehen uskollisuus voi perustua siihen, että minä vahdin sitä.
ettei yksikään lailliseen avioliittoon vihitty pääsisi pettämään puolisoaan. Miehen/vaimon paikka on kotona.
Menköön ja pettäköön jos mennäkseen ja pettääkseen on. Ei toista voi omistaa eikä miehistä kannata tapella, jos toinen sut haluaa elämässään pitää niin tekee itse ne valinnat sen eteen. Ei rakkaus tule pakottamalla.
En hyväksy pettämistä millään tasolla. Mutta muistathan että niin miehesi kuin sinäkin teette valintoja elämässä, ja sinä voit valita haluatko jatkaa petturin kanssa vai et.
toki riippuu siitäkin, miten tämä kulunut vuosi meillä on sujunut, mutta en todellakaan ala sitomaan ketään kotiin vasten tahtoaan.
Ei ihme että hairahtui, jos kaikki menemiset ovat sinun luvastasi kiinni.
Jos jo viimeksi kerran luottamus meni ja olet kuitenkin vielä sisäruokinnassa pitänyt.
Jos vinkuu asiasta, sanoisin että tuossa on ovi, pakkaa kamasi ja siivoa luusi elämästäni. Eikä mitään syyllisyyttä asiasta ole syytä kantaa. Ihmettelen jos edes kehtaa ehdottaa em. kekkereille menoa.
Luottamus pitää ensin ansaita takaisin ennenkuin pääsis työpaikkaa pidemmälle.
(Nostin vanhan ketjun pikkujoulun kunniaksi.)