Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalia käytöstä vai ahdistelua?

Tyhmäkö
20.01.2019 |

Tapasin pihalla silloin tällöin erään miehen,vaihdoimme niitä näitä kuulumiset.. kunnes muutimme mieheni kanssa toiseen paikkaan. Silloin tämä vieras mies rupesi pysähtymään autolla viereeni kun olin koirien kanssa lenkillä,mietin mitä se minusta haluaa..
Mies sai haltuunsa nroni ja soitti, sanoi ajatteleva saa vain minua jne.. pyysi minua 2keskiseen tapaamiseen,no uteliaisuus voitti ja suostuin asetin ehdoksi jotta haluan vain keskustella en mitään fyysistä..
No mies kehui minut maasta taivaaseen.. olin sitä ja tätä.. tuntui mukavalta kun joku kehui kun oma mies ei sitä tehnyt.. kunnes hän sanoi että haluaa kokeilla pettämistä.. ja ehdotteli seksi suhdetta.. kieltäydyin ja lähdin pian pois.. no jostain syystä lähetin vielä viestin että oli mukava vain jutella mutta muuhun en pysty.
Ja taas seksiä haluttiin.. sitä kesti muutaman kymmenen viestiä.

Ja kun paljastin asiat miehelleni hän sekosi tyystin.. kolme kuukautta riidelty..

Nyt koen tämän vieraan miehen tekemiset ahdisteluksi.. vai onko vika sittenkin minussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ahdistelua ollut. Ehdotti suhdetta, josta sinä kieltäydyit. Vikahan ei ollut sinussa. Olisitko kokenut miehen lähestymisyritykset ahdisteluksi, jos miehesi ei olisi ”seonnut”?

Vierailija
2/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut leikissä mukana, joten ahdistelusta ei ole kyse. Aikuisella ihmisellä on vastuu omista tekemisistään, ei voi kaikkea vain vierittää muiden viaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sinä uteliaana menit mukaan, mies oli ehkä liian innokas vuotavine viesteineen ja kehuineen mutta ei tota nyt ahdisteluksi voi sanoa.

Vierailija
5/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtoi liikkua päässäsi kun sovit tapaamisen?

Vierailija
6/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

My little princess. Oliko lähi-kultakimpale 💩

Vierailija
7/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idän

Vierailija
8/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vatipäältä, joten sait mitä ansaitsitkin. Ehkä miehesi voisi hakea edunvalvojaksesi.

Vierailija
9/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli vastavuoroista, ei mitenkään voi laskea ahdisteluksi. Ken leikkiin lähtee... jne.

Vierailija
10/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idän

Kyllä. Hänen nimensä on: hussein ali kamal al oman mohammed bin husein 👍🏿👺👊

Vierailija
11/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako pimeetä taksia ja vaikuuttaa turun suunnalla?