Lue keskustelun säännöt.
Me Vihreät ja Persut olemme kyllä sitä mieltä
Kommentit (3)
Jussille pikkusotilaita ja koottavia tankkeja, Ei tarvi ostaa hävittäjiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaahas mitähän tuo niinistö käyny taas hääräämässä?
Viherpersut on ihan oikeassa. Jussilla (N.) mopo keulii taas aika pahasti.