Treffien peruminen- Apua!
Sovittiin naisen kanssa tänään, että tulee mun luo. No.. toi nainen ei oo ehkä mulle sopiva ja hänellä on lapsiakin. Minulla ei siis ole mitään lapsia vastaan tms., mutta elämääni ei sopisi neljää lasta enkä ole valmis isäpuolelsi . Haluan kyllä joskus tehdä lapsia, mutta nyt ei ole sen aika.
Yritin sanoa noin fiksusti naiselle, mutta hän haluaisi silti jatkaa tapailua. Mitä teen?
Kommentit (6)
Sano vaikka, että elämäntilanne on sulla sellainen, ettet halua just nyt suhdetta.
Kerrot naiselle, että voit vastaisuuudessa jatkaa hänen tapailuaan, -jos olet itse valmis jatkamaan hänen kanssaan kaverina tai ystvänä. Et niin, että olisit valmis hänen kanssaan parisuhteeseen- Kerro ja painota tämö naiselle kasvokkain. Jollei nainen tajua ja ymmärrä tätä, niin se on sitten hänen ongelmansa enempi kuin sinun.
Tuskin sinusta nyt heti ollaan isäpuolta väsäämässä...
Toki kannattaa naiselle kertoa epävarmuudestasi lasten suhteen. Ettei sinulla ole aiempaa kokemusta, etkä tiedä, missä tahdissa ja kuinka paljon nainen haluaa sinun osallistuvan myös perhe-elämään. Samalla osoitat olevasi ajattelu- ja kommunikointikykyinen partneri.
Ensin panet kuin tulpatonta mopoa ja sitten sanot, ettei kemianne kohtaa astraalitasolla.
Ei ole kemiaa ja mitä näitä naisten omia paskavastauksia nyt onkaan.