Lesboekakerta
Seurustelen miehen kanssa, mutta haaveilen tytöistä ja naisista - en pelkästään seksistä vaan kaikenlaisesta romantiikasta jonkun kivanoloisen ja nätin opiskelukaverin tai opettajan kanssa.
En oikeastaan saa mitään tästä suhteesta poikaystäväni kanssa, en fyysisesti enkä muutenkaan. Ajattelen vain naisia ja luulen, että jossain vaiheessa on vain pakko uskaltaa lopettaa tämä suhde ja alkaa elämään sellaista elämää mistä haaveilen. Jokin vain , pelko varmaan pidättelee.
Olisi kiva kuulla miten löysitte tyttöystävän ja oliko mitään romanttista ja miten eka seksi sujui? Itteä jännittäisi kamalasti, mutta varmaan hyvällä tavalla. Haaveilen joka päivä jostain tytöstä, se on ihanaa mutta myös ikävään kun se on vaan pelkkää haavetta ja ei tiedä uskallanko sittenkään.
Kommentit (3)
Naisia tapaa ihan siellä missä miehiäkin, mutta koska heteronormi on yhteiskunnassa edelleen niin vahva, voi kynnys lähestyä naisia olla matalampi vaikka siellä homobaarissa tavallisen baarin sijaan. Voisin myös väittää, että monilla homoilla on paljon homokavereita, joten jos tunnet yhdenkin niin hänen kavereista voi löytyä monta kiinnostavaa tyyppiä.
Itse seurustelin nuorempana miesten kanssa, mutta vaihe jäi nopeasti taakse kun muutin pikkupaikkakunnalta isoon kaupunkiin opiskelemaan. Hetken ajattelin olevani bi koska miesten kanssakin oli ollut ihan kivaa, mutta nyt vuosia vain naisten kanssa olleena ajatus seksistä miehen kanssa tuntuu todella kaukaiselta ja jopa vastenmieliseltä.
Ensimmäisen tyttöystäväni tapasin yhteisen kaverin kautta, nykyisen ihan vain homobaarin tanssilattialla. Jännitin etukäteen että osaankohan olla naisten kanssa, mutta kun eka kerta oli sitten käsillä niin kaikki olikin vain ihanaa ja luontevaa. Seurusteluun johtaneet säädöt ovat olleet alusta asti myös romanttisia, säädöksi jääneet ehkä sit enemmän vain seksiä.
Roskeasti vain! Elämästäsi saattaa tulla ihanampaa kuin uskallat edes haaveilla.
Hienoa!
Heti kun löydät naisen, niin ilmoita minulle.
Tulen sangen mielelläni ns kolmanneksi pyöräksi lesboparille
Nimim Adonis
Luultavasti olet kokonaan lesbo, joten lähde pois tuosta suhteesta. Menetät vain turhaa aikaa elämästä olemalla ihmisen kanssa, jota et oikeasti rakasta.
Itse olen seksuaalisesti kiinnostunut molemmista sukupuolista, mutta romanttisessa mielessä ainoastaan miehistä. En siis voisi seurustella naisen kanssa, mutta seksiä heidän kanssa on tullut harrastettua. Ensimmäinen kerta oli 16-vuotiaana hyvän ystävän kanssa humalassa, joten siitä en muista paljoa.
Kysyit, mistä löytää tyttöystävä niin ihan samoista paikoista kuin poikaystävänkin: koulusta, työpaikalta, tinderistä, (homo)baarista tai vaikka kauppareissulta. Rohkeasti vaan tutustumaan uusiin naisiin!