Nukkuminen rintaliivit päällä?
Luin juuri lehteä, jossa Eija-Riitta Korhola kertoo mieluiten nukkuneensa rintaliivit päällä. Ajatus on minusta käsittämätön. Miksi? Miten on, palstamammat, nukutteko te rintaliivien kanssa vai ilman? Ja jos nukutte, niin miksi ihmeessä?
Kommentit (8)
Pysyy tissit kurissa. Onhan se kamalaa herätä tissit kainaloissa ja tekee kipeetä jos mies kierähtää unissaan tissin päälle.
Imetyksien alkuaikoina nukuin liivit päällä, mutta en ikinä muuten. Itse asiassa riisun liivit välittömästi kotiin päästyäni, ja esim. mökillä olen aina ilman. Kamala ajatuskin, että pitäisi nukkua ne päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy tissit kurissa. Onhan se kamalaa herätä tissit kainaloissa ja tekee kipeetä jos mies kierähtää unissaan tissin päälle.
Taidat olla suhteellisen isorintainen?
Kanssa. Liian isot rinnat vapaaksi päästettäväksi.
Rintasyöpäriski jos nukkuu liivit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Rintasyöpäriski jos nukkuu liivit päällä.
Niin just, tätähän Korholakin nyt epäilee mahdolliseksi syyksi syöpäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Imetyksien alkuaikoina nukuin liivit päällä, mutta en ikinä muuten. Itse asiassa riisun liivit välittömästi kotiin päästyäni, ja esim. mökillä olen aina ilman. Kamala ajatuskin, että pitäisi nukkua ne päällä.
Isoilla tisseillä taas on kamala ajatus, että pitäisi olla ilman. Yöt vielä jotenkin menee, päivällä ei ollenkaan. Painavat rinnat sattuvat kävellessäkin vapaina ollessaan.
Olisipa pienemmät rinnat. Ei se kaunis ulkomuoto lohduta, kun aina ovat tiellä.
Imetysaikana nukuin, koska muuten oli sänky täynnä maitoa. Joskus alkuraskaudessa taisin myös nukkua pehmeissä, vähän isoissa liiveissä, kun rintoihin sattui, jos pääsivät ”leviämään” ja jäivät puristuksiin tai jotain. Liivit pitivät niitä vähän kasassa.