Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Acon 10 testi-2 viivaa vaikutusajan jälkeen?!

15.05.2006 |

Testasin siis tänään.En aamupisusta mutta 4h rakossa.

Ensin ei näkynyt mitään.10 minsan sisällä kuvittelin jotain.Mutta 30 minsan päästä on selkeät 2 viiva.Toinen toki huomattavasti vaaleampi.

Mahdollinen(ja ainoa mahdollinen)hedelmöittymine(tai siis ehkäisemätön yhdyntä)oli ihan oviksen aikaan 5.5 joten siitä on nyt 10 päivää.Testi lupaa näyttöä 7-11päivän kuluttua hedelm.

Hassuna nyt kyselen voisko toi tarkoittaa mitä???

KOKEMUKSIA!!!?

Toki testaan vielä uusiksi jos menkkoja ei näy mutta nyt hassuna jännitän=)

L

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ainakin puhuu acon testeistä!!!

Kokemuksia kaipaan,hyviä tai huonoja!!

Kiitos!

L

Vierailija
2/12 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on jokainen haamu tai vaikutusajan jälkeenkin tullut viiva ollut PLUSSA! :) Niinhän ohjeissakin sanotaan (tai sanottiin ainakin ennen) että jokainen haaleakin viiva on plussa mutta epäselvissä tapauksissa kannattaa tehdä uusi testi muutaman päivän kuluttua. Silloin tuota hormonia on jo niin paljon enemmän pissassa että saa varmuuden ja mielenrauhan.

Onnittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla acon on näyttänyt plussaa sen määrätyn ajan ulkopuolella enkä silti ollut raskaana. joskus testeihin vain kuivuessaan tulee se haamu. Testaa uudestaan jonkun ajan päästä, toivotaan että sulle tulis oikea plussa!

Vierailija
4/12 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. En myöskään tahtoisi masentaa, mutta minulla Aconiin on lähes aina tullut jonkin näköinen viiva testin kuivuessa. Itse asiassa kerran sain kaksi viivaa, kun testiaikaa oli kulunut 11-13 min. joten aika kyseenalaisia ovat nuo testit. Taisi olla Advancen testi jossa ihan suoraan sanottiinkin, että testiajan ulkopuolella tullut viiva ei merkitse plussaa. Näillä molemmilla testeillä olen siis saanut toiveeni korkealle ja sieltä sitten tullut rytinällä alas...

Mutta toivotaan että sinulla nuo kaksi viivaa tarkoittavat plussaa!! bd

Vierailija
5/12 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen testaillut monta (varmaan 50 testiä tilannut) kertaa tuolla kyseisellä testillä ja kyllä nega on aina selkeä nega!! Toki, jos valossa katselee ja kääntelee testiä, niin negankin saa " kuviteltua" hyvin, hyvin haaleaksi plussaksi, mutta tämäkin yleensä vasta, kun testi on jo kunnoilla kuivunut, eli siis n. parin tunnin päästä. Mutta jos viivassa on yhtään punaista väriä nähtävissä, niin kyllä se silloin on plussa! Testi kunnolla kuivuessa viiva vain " voimistuu" , eli siis muuttuu tummemmaksi ja erottuu selvemmin. Eri asia on sitten, jatkuuko raskaus. Kun noin aikaisin testaa, niin aina on riski, että menee vielä kesken ja vuoto tuleekin sitten normaalisti. Itselleni on käynyt monta kertaa niin, että kun olen malttamaton ja testaan ajoissa, niin sitten kuitenkin vuoto alkaa normaalisti. Onneksi ei kuitenkaan aina! ;) Se näkyy myös noista testeistä, jos vaikka testaisit nyt joka päivä, siihen asti, kun vuodon pitäisi oikeasti alkaa, niin huomaat, että testi viiva vaan tummuu joka päivä. Jos taas on mennäkseen kesken, niin se vaalenee joka testillä. Itse kun malttamaton olen, niin teen monesti niin, varsinkin, kun nuo testit ovat aika paljon halvempia, kun apteekista ostetut! =)

Tässä omia kokemuksiani kyseisestä testistä, toivottavasti auttaa!! =)

Suuret onnittelut plussasta!!! =)

Terv.

Vadelma-munkki, joka kuumeilee pikku-nelosta ja toivottavasti itsekin pääsee pian testaamaan!! =)

Vierailija
6/12 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelma-munkki!plussa onnea!Toivottavasti pian pääset testaamaan.Tää on(jos siis on totta)mulle kuudes!=)

Lisää kokemuksia olis kiva kuulla.Sekä hyviä että huonoja!

L+5

Vierailija
7/12 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKINÄ siinä ei ole näkynyt MITÄÄN. Jos siinä jotain näkyy, niin silloin on raskaana, mutta sitäpä ei tiedä että kuinka kauan vielä on. Voihan se olla kemiallinenkin raskaus. Mutta ei ne viivat siihen tyhjästä ilmesty.

Vierailija
8/12 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna testaan aamupisusta uudelleen...Hui kun jännittää!=)

Vierailija
9/12 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppakohan se oli joka sanoi ettei ne viivat siihen tyhjästä ilmesty... Kuitenkin testiajan ulkopuolella niitä viivoja voi tulla, vaikka raskaana ei oliskaan. Ilmeisesti testissä tapahtuu jonkin moinen kemiallinen reaktio, kun se kuivuu, ja näin ollen viiva voi ilmestyä. Ja tosiaan mulla on useita kokemuksia tällaisista testiajan ulkopuolella ilmestyneistä viivoista. Sen vuoksi niissä kai se testiaika onkin mainittu...

Mutta peukkuja pidän leannalle (meniköhän nicki oikein..)! Ilmoittele heti kun oot testannu mitä sanoo viivat! bd

Vierailija
10/12 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mulle ei ole ikinä sattunut sellaista testiä jossa olisi tapahtunut tämä kemiallinen reaktio? Olen kuitenkin testien suurkuluttaja, varmaan 20-30 testiä tehnyt, ainakin. Ja jokaisen olen tarkistanut vielä testiajan jälkeenkin moneen kertaan.

Toivoisin, että omallekin kohdalle sattuisi tällainen " kemiallinen reaktio" joka saisi aikaan sen toisenkin viivan siihen testiin ;)

Vierailija
11/12 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alkamassa ja niiden viivojen täytyi olla mielikuvituksen tuotetta tai tosiaan kemiallinen reagtio joka kuivuessa tapahtuu.Kaksi testiä ehdin tehdä ja viivat näkyvissä vasta noin 30 min päästä.Siis kontrolliviiva toki heti mutta testiviiva vaikutusajan ulkopuolella.

Näin siis nyt.

Kiitos kokemuksista!

L+5

Vierailija
12/12 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan Eppalla tietty olla oikeampaa tietoa kuin testien valmistajilla... ;) Edelleen korostan sitä että se testiaika ei siinä ihan turhaan ole... Jossakin pinossa joku mainitsi, että olivat piruuttaan näiden " kemiallisten reaktioiden" jälkeen testanneet miehen pissalla, ja tähänkin testiin oli viiva tullut. Tuskin oli kyse miehen varhaisesta km:sta... =) Mutta joo, nämä on hassuja juttuja!