Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatikaa mulle napakka treffi-ilmoitus!

Vierailija
16.01.2019 |

Olen 43v. yhden lapsen äiti. Opettaja. Lyhyt ja pyöreä. Tykkään kirjoista, teatterista, mökkeilystä, road tripeistä, scifistä, historiasta, päiväretkistä luonnossa. Olen aktiivinen partiossa. Liikunnan osalta nautin pitkistä kävelyretkistä, uimisesta ja hiihtämisestä.

En juo enkä polta. Olen puhelias ja sosiaalinen. En ole kiinnostunut penkkiurheilusta enkä extremelajeista tai moottoripyöräilystä - tosin ei toki haittaa, jos mies näitä kavereidensa kanssa harrastaa.

Olen kristitty ja käyn joskus kirkossa. Miehen ei tarvitse tulla mukaan, mutta en jaksa kuunnella asiasta nälvimistäkään. Muuten ei haittaa, vaikka miehellä olisi toisenlainen uskonnollinen vakaumus, kunhan kumpikin saa olla sitä, mitä on.

Olen kiinnostunut muista kielistä ja kulttuureista sekä tarinoista, erityisesti kummitusjutuista. Haaveenani on tulevaisuudessa vielä lähteä reilaamaan tai kiertämään Eurooppaa polkupyörällä tai asuntoautolla.

Mites tästä saisi sellaisen kiinnostavan ja napakan treffi-ilmoituksen, johon tarttuisivat tavallisen mukavat keski-ikäiset miehet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mulla oli ilmoitus, että etsin täyspäistä, aikuista seuraa jonka kanssa käydä myös ulkona, näin tiivistettynä. Oli ikä ja ulkonäkökuvaus "hyvin tavallinen".

Sitten kun jätti ne pervoimmat huomioitta, niin löytyi oikeasti mukavia tyyppejä, joiden kanssa kirjoittelin. Tosin epäilin, ettei useimmat olleet oikeasti vapaita, koska tapaaminen ei millään onnistunut. Vaan eipä hätiä, tarjonta oli niin runsas että löytyi se helmikin.

Eli mulla oli tuo "aikuinen seura" kärkenä, mutta täysin omilla ehdoillani. Kyllä ne miehet siihen tarttuu. Äläkä oleta, että se ensimmäinen järkevän oloinenkaan olisi se, jonka kanssa klikkaa. Mutta tosiaan harvemmin sitä ketään on kotoaan tultu hakemaan.

Ai niin, se minun helmeni oli aika kömpelö ilmaisemaan itseään, ensimmäinen ajatus oli että tää on joko omahyväinen unelmavävy tai sitten vaan sosiaalisesti kömpelö. Oikeasti ei sitten ollut kumpikaan, ainoastaan jännitti. Ja unelmavävyä en ollut etsimässä vaan itselleni miesystävää.

Vierailija
2/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sen jo itse kirjoitit!

Tinderiin ei kyllä taida kokonaan mahtua, mutta muihin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos vaan laitat tuon oman viestisi?

Se on aika kattava ja voisin kuvitella, että ei vetoa niihin ihan pahimpiin.

Ratkaisevaa on se, onko sinulla realistinen käsitys itsestäsi ja "markkina-asemastasi" (kammottava sana, mutten parempaakaan keksi). Eli varmista se, ettet alkuvaiheessa lemppaa potentiaalista, mutta pappamaiselta tuntuvaa sulhoa.

Miksi sanon näin?

No, aika moni tuttava on parisuhdemarkkinoilla pörähdellyt viime aikoina ja tuntuu menevän jonkin aikaa, että saa kalibroitua tutkansa. Lähes kaikki mieltävät itsensä nuorekkaammiksi kuin ovat ja hakevat liian nuorekasta seuraa alussa. Se ei haittaa fwb kuvioissa, mutta oikeissa suhteissa haittaa.

Vaikutat hyvältä tyypiltä, postaa palstalle sitten joskus kuva sieltä asuntoauto-roadtripiltä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi