Huvittavimpia tilanteita, joissa sinä/joku muu on nukahtanut?
Haluun kuulla lisää näitä! Ite oon törmänny nyt lähiaikoina siihen, et joku nukahti leffateatterissa, kuorsas vielä oikein äänekkäästi yli puolet leffasta. Töissä myös puhelintulkki kerran nukahti puhelimen päähän, alko kuorsaus kuulua sieltäkin.
Kommentit (19)
Nukahin kesken palaverin. Onneksi istuin takana eikä pomo huomannut.
Mitäs pitävät powerpoint-esityksiä hämärretyssä huoneessa ja puhuvat aiheesta joka ei ihan minua kosketa.
Armeijassa. Puoliksi unessa. Hassulta tuntui puhua unissaan mutta tavallaan ymmärsi sen että houreilee. Niin se oli kyllä aika hauskaa.
Olen nukahtanut myös elokuvateatterissa, mies töni hereille :D. Nukuin usein myös luennoilla.
Olin festareilla ja nukahdin kun Children of Bodom alkoi soittamaan. Ajattelin että hetken vaan istun kun olin tosi väsynyt. Heräilin sitten kun olivat lähdössä lavalta.
Wagnerin oopperassa torvisoittokohtauksessa. Muutenkin olen pilkkinyt lähes joka oopperassa jota olen käynyt katsomassa. Terveisiä vaan tutuille.
Mulla on yksi kaveri, jonka oon nähnyt nukkuvan mitä erilaisimmissa kulttuuririennoissa – teatterissa, oopperassa, konsertissa :)
Minä nukahdin kirjaston lukusalissa pää pöytää vasten. Ei siinä muuten mitään, mutta kun heräsin omaan hyvin kovaääniseen korahdukseeni, sali oli sillä aikaa täyttynyt. Vieressä istui mies joka tuijotti hämillään kuolalammikkoa, joka poskeni alle ja muistiinpanojen päälle oli syntynyt. Keräsin äkkiä kamani ja häivyin. Ulko-oven heijastuksessa huomasin että lyhyt tukkani oli toiselta puolelta lytyssä ja toiselta aivan pystyssä ja poskeen oli kuivunut vaalea juova kuolasta.
Mun mies nukahti synnytysvalmennuksen rentoutumisharjotuksessa. Ensin nauratti kun kuorsaus alkoi mutta kyllä hymy hyytyi kun tajusin kuka kuorsaa.
Meillä oli koulun auditoriossa joku Erasmus-projektiin liittyvä pitkäveteinen piirtokalvoesitys. Meidän hissanope nukahti kesken tilaisuuden :D
Kaverini tuli hakemaan minua autolla ja istui nojatuoliin odottamaan että saisin kamppeeni pakatuksi. Kun palasin parin minuutin päästä olohuoneeseen, kaveri oli täydessä unessa. Ihmeissäni jäin tuijottamaan häntä hetkeksi - miten kukaan voi nukahtaa niin nopeasti! Muuta hassua siinä ei ollut kuin se, että hän pieraisi unissaan ja huokaisi sen jälkeen nautinnollisesti ”Aah!” ja jatkoi uniaan. Heräsi sitten kun nauroin vedet silmissä ulvoen.
Minä nukahdin bussiin. Ja oli paikallisliikenteen bussi, kotimatkaa vain semmoiset 10 min enkä ollut kipeä tai mitään. Heräsin kun tajusin, että jotkut teinit nauraa kuorsaamiselleni ja että olemme taas keskustassa.
Kasvatustieteen opiskelijoiden keskuudessa oli vuosia paljon kerrottu juttu siitä, miten yksi luennoitsija nukahti kesken teemaseminaarin kun opiskelijat lukivat hiljaa itsekseen hänen jakamaansa artikkelia. Lopulta koko ryhmä lähti vaivihkaa luentosalista ja jätti naisen nukkumaan (humalaansa pois).
Kesken seksin: oli yhden illan juttu.
Minä nukahdin😂
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nukahti synnytysvalmennuksen rentoutumisharjotuksessa. Ensin nauratti kun kuorsaus alkoi mutta kyllä hymy hyytyi kun tajusin kuka kuorsaa.
Mä oon nukahtanut monesti joogan loppurentoutuksessa, ja luulen, että joskus on tullut kuorsattuakin. Tämähän nyt ei tietenkään mitään tavatonta ole.
Kävin joskus zen-buddhalaisessa meditaatiossa, ja kerran mulle tuli sellainen olo, että olen nukahtanut hetkeksi ja sitten ölähtänyt jotain, kun olen säpsähtänyt hereille. Varma en voi olla – meditoidessa voi tulla ikäviä tuntemuksia tai jopa harha-aistimuksia, koska aivokuorella tapahtuu liian vähän. Aivot alkavat sitten kehitellä kaikenlaista.
Harjoittelijani nukahti kesken kolmen hengen kokouksen, kun pidimme sen tilanpuutteen takia sohvalla :D meinasin kuolla nauruun.
Yksi kaverini nukahti (/sammui? Ei kyllä vaikuttanut kovinkaan humalaksensa...), kun olimme Roskilde-festareilla kauan odotetulla ja hehkutetulla Paul McCartneyn keikalla. Hän oli odottanut hetkeä innolla ja aikoi ottaa nokoset ennen kuin show alkaa, mutta jatkoi sitten uniaan, vaikka yritimme hänet monesti herättää :D tais rankka festariviikko vähän väsyttää. Mut silti... missata nyt legendaarinen muusikko ton takia!
Onko narkolepsia jos nukahtelee kovin helposti?
Naisystäväni kanssa ensimmäisen kerran kun harrastettiin seksiä, niin nukahin siihen. Nykyään vaan nauretaan sille
Tuttava nukahti joulukirkossa. Joo, oli vähän pitkästyttävä saarna.