Olisin antanut miehelle tänään seksiä
Lapsi oli harrastuksessaan ja aikaa olisi ollut vaan ei mies halunnut. Sai perjantaina ja vissiin odottaa taas pari viikkoa ennenkuin haluaa seksiä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla. Miten olisit hoitanut?
Hän olisi saanut päättää, mitä olisi halunnut. Olen kokeilunhaluinen mutta eipä miestä seksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvän naisen tuhlausta.
Kiitos. Tuntuu kyllä että hukkaan menee tällä seksin saralla kun mies ei halua. Kuitenkin kaikki muu toimii, ollaan esim työkaverit ja kaikki on yhteistä.
Ihmetyttää miksei halua..
Ittellä himottas melkein päivittäin vaikka olen vanha äijä..
Kyllä illalla taidan saada vaikka aamulla olikin lemmen puuhaa..
Luulen että saan nuolla naiselleni ainakin yhdet ja ekat sormetan luikkarin kans. ..
Saati jos ois kiihkeempi nainen jota ei tarttis ensin tuntia lämmitellä ennenkuin sais kosker herkempiä juttuja ..
Sanoisin samoin kun joku hyvä naisen aika menee hukkaan..kun ukko ei haluu..mutta miksi ei keskustelkaa ja tee selväksi ett sää haluaisit
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksei halua..
Ittellä himottas melkein päivittäin vaikka olen vanha äijä..
Kyllä illalla taidan saada vaikka aamulla olikin lemmen puuhaa..
Luulen että saan nuolla naiselleni ainakin yhdet ja ekat sormetan luikkarin kans. ..
Saati jos ois kiihkeempi nainen jota ei tarttis ensin tuntia lämmitellä ennenkuin sais kosker herkempiä juttuja ..
Sanoisin samoin kun joku hyvä naisen aika menee hukkaan..kun ukko ei haluu..mutta miksi ei keskustelkaa ja tee selväksi ett sää haluaisit
Tietysti on keskusteltu ja mies tietää että haluaisin, eipä se mitään auta.
Sama homma mulla mutta toisinpäin. Aikaa olisi kerrankin ollut mutta ei vaimo halunnutkaan.
Hukkaan menen.
Komppaan. Haluan miestäni vaikka joka päivä mutta ei käy kun korkeintaan kerran viikossa. Saispa vähän useammin.
N48
Täällä samanlainen vkloppu takana. Kurjaa tulla torjutuksi, tuli semmonen fiilis että enpä tee alotetta enää..
Sainpas toisenenkin kerran nauttia tänään
Ite jäin ilman toisella kertaa orkkua mutt nautin siitä kun sain kumppanin kiihotettua ja kiihotuin itekkin ja toinen sai ihanan orkun..
Äijä.
Kuten sanottu hieno nainen menee hukkaan. Itsellä ollut aina periaate, että omalta rakkaaltani en ole koskaan seksiä evännyt. Niin sairaaksi en tulekaan, ettei toista voisi pyydettäessä tyydyttää. Naisille on ihan luonnollista ettei suostu aina miehen pyyntöihin. Mutta mies on harvinaisen tyhmä jos seksistä kieltäytyy. Syystä, että oli naisen itsetunto mitkä tahansa, niin jos oma rakas kieltäytyy viestittää se automaattisesti, ettei enää viehätä tarpeeksi. Jos nainen saa pakkeja, niin mies saa ihan satavarmasti varautua siihen, että puutettä tulee esiintymään, pahimmassa tapauksessa nainen lähtee vieraan mukaan. Oman rakkaan naisen etu on siten myös miehen oma etu. Itsellä parisuhdetta takana jo yli 40v joten jonnin verran on tullut naista luettua, vaan seksiä on myös riittänyt.
Ikävä kuulla. Miten olisit hoitanut?