Voi elämä, exä seurustelee jonkun teinitytön kanssa
Tyttö on 21-vuotias ja todella nuoren näköinen. Hyi hemmetti. Miksi aikuinen mies haluaa olla teinin kanssa?
Kommentit (13)
Hitusvinkulaako se sulle enää kuuluu?
Näköjään mielummin "teinin" kanssa kuin sun kanssa.
Katkera ikähullu taas linjoilla.
Tästä sitkeydestä voisi kyllä jo antaa jokun AV-raadin palkinnon. Esimerkiksi kilon hiekkaa, jonka voi sitten työntää....
Tämäkin 21- vuotias on ikiksen recordilla jo kolmeakymppiä lähentelevä, ja exä jo hänen kanssaan vakaa, onnellinen perheellinen mies :)
Aloittaja on oikea stalkerin perikuva. Vielä kun on olet kyttäämässä exän asuntoa.
Jokainen täysi-ikäinen saa valita kumppaninsa vapaasti! Suomi on ikärasismin maa, en tarvi sohvalle vanhaa naista muistelemaan, vaan nuoremman, joka sytyttää, kuolen sitten kun aika on ja sitä ennen haluan nauttia!
Ymmärtäisin kitinän jos tyttö olisi 16-vuotias. 21-vuotias ei ole mikään lapsi. Hohhoijaa.
Taitaa olla Porvoosta tämäkin pari.
Suhde perustuu pelkästään seksiin.
Ai että likka saa pamppua!
Aikansa.
Sitten ottaa jonkun toisen nuoren Panopuun, kun tuntuu kerran nuoremmillekin kelpaavan.
Itse taas olen eronnut 45-vuotiaasta exästäni 8 vuotta sitten. Koko tämän ajan hän on aktiivisesti etsinyt itselleen kaksikymppistä naista, mutta on edelleen yksin. Itse olen ollut uudessa suhteessa ikäiseni miehen kanssa jo 7 vuotta.
Ex-mieheni saa puolestani preferoida mitä ikäryhmää haluaa.
On täysin luonnollista, että vanha kettu ihastuu nuoreen naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meisdät tarkoittanut
Ikis. Ilmoitan viestisi ylläpitoon, niin voivat viedä asian poliisille, koska et ymmärrä lopettaa.
Terv. Kyllästynyt
21-vuotias ei ole teini! 19-vuotias vielä on. Mitäs pahaa tuossa on? Miten vanha exäsi on?